TEPKİLER-58

4.8K 116 40
                                    

İSTEK 

Biasınız askere giderken bir veda konuşması yapar. Tepkisi:

NAMJOON

O gün sizin için çok zor bir gündü. Namjoon askere gidecek ve bu sizin son gününüz olacaktı. İçinizde bi hüzün vardı. Sabah kalkıp çok güzel bir kahvaltı hazırladınız. Beraber kahvaltı yapıp daha sonra bavul hazırladınız. Artık vakit gelmişti gidiyordu işte. 2yıl boyunca onsuz nasıl dayanacaktınız. Sizin içinizdeki hüzün yüzünüze yansımış olacak ki Namjoon size dönüp "Sakın gidiyorum diye üzülme! Tekrar geleceğim, tekrar seni seveceğim ve tekrardan sana aşık olacağım. Seni seviyorum." demişti. Siz de kendinizi ağlamamak için tutuyordunuz ve Namjoon siz ağlamayın diye size sarıldı. Son muydu bu? Gidiyordu işte? Ama söz vermişti geri gelecekti.

*****

SEOKJİN

Onun askere gideceğini biliyordunuz. Her zaman size " Ben gidince yapamazsın, ben yokken bunu yapma..." gibi şeyler söyleyip sizi inceden inceden bu ayrılığa alıştırıyordu. Ama şimdi onu bu şekilde görmek sanki daha kötüydü. Ağlamak istemiyordunuz ama gözlerinize engel olamıyordunuz. Jin evden çıkarken elinizi tuttu tam konuşacaktı ki siz "İnsanoğluna imtihan için özlemek yeterli gelir. Hemen git ki bu imtihan kolay başlasın biraz daha burada kalırsan seni daha çok özleyeceğim." dediniz. Siz böyle deyince Jin ise dediğiniz şeye hafif bir gülümsemeyle cevap verdi ve " Merak etme ben her zaman senin yanındayım. Yani imtihanın çok acılı geçmeyecek." dedi ve arkasını dönüp gitti. Sadece arkasından el sallayan bir siz vardınız.

*****

SUGA

Onun gideceği gün çok üzgündünüz ama belli etmiyordunuz. Ağlayıp onu üzmek istemiyordunuz ve o gittikten sonra ağlamayı planlıyordunuz. Tabii her şey planladığınız gibi gitmedi. Artık ayrılık vakti gelmişti. Yoongi sizin gözlerinizin içine baktı ve " Dünde, yarında, bugünde her zaman yanındayım senin. Kendini yalnız hissettiğin zaman elini kalbine koyman yeterli. Ben daima orada olacağım." dedi. Siz ise ağlamamak için kendinizi tutarken bi de üstüne Yoongi'nin bunu demesi sizi daha çok hüzünlendirdi ve ağlamaya başladınız. Yoongi ise siz ağlamayın diye size sarıldı. Onu hiç bırakmak istemiyordunuz ama elbet bir gün ayrılık çanı çalacaktı ve o gidecekti. Ama o çan onu sonsuza dek almayacaktı. Kısa bir süre sadece kısa bir süre....

*****

J-HOPE

İkinizde çok mutsuzdunuz ama Hoseok daha mutsuzdu. Neredeyse şaka yapsanız ağlayacakmış gibiydi. Onun üzülmesini istemediğiniz için gideceği günü evde beraber geçirmiştiniz. Film izlemiş, yemek yapmış, oyun oynamıştınız. Her şey çok güzeldi ama artık gitme vaktiydi. Her güzel şeyin bir sonu vardı. Siz ağlamayacaktınız kendinize söz vermiştiniz. Ağlamıyordunuz da ama Hoseok öyle değildi. Çok üzgün ve çok kederliydi. Onun bu üzüntüsünü kırabilmek için elini tuttunuz ve Hoseok " Biliyorum ağlamak istiyorsun. Ama ben çok üzülürüm diye ağlamıyorsun. Seninle olduğumdan beri bana zarar gelmesin diye her zaman sen darbe yedin. Seni seviyorum. Şu an ağlayarak seni de ağlatmak istemiyorum. Bu yüzden hızlıca gideceğim. Kendine dikkat et geri geleceğim." demişti. O böyle söyleyince ağlamadınız. Ona daha çok aşık oldunuz. Sizin aşkınız bitmemişti. Sadece yeni başlıyordu.

*****

 JİMİN 

Son günlerde durmadan ağlayıp zırlıyordunuz. Jimin de sizi sakinleştirmek için "Şimdi bunları düşünme daha çok var." diyordu. Ama artık vakit gelmişti. Gidiyordu. Siz salya sümük ağlarken Jimin yanınıza geldi ve " Bak kendini bu kadar harap etme! Kışın ilk karı yağdığı zaman senin yanında olacağım. Sana söz veriyorum." demişti. Siz de ona " Ben seni tam hayatımın ortasında öylesine değil ölesiye sevdim ve şimdi sen gidiyorsun. Ben sadece uzun süre sonra bulduğum bu nadide insanı bırakmak istemiyorum." demiştiniz. Jimin size sarılmıştı. İlaç gibi gelmişti bu sarılma. Biraz sakinleşmiştiniz ve Jimin artık gitmesi gerektiğini söyledi onu yolcu ettiniz. Bu aşk bitmemişti sadece bu kısa bi araydı.

*****

TAEHYUNG

Sizin çok üzüleceğinizi bildiği için siz uyurken gitmişti. Sabah kalktığınızda yanınız boştu. Evi aradınız ama Taehyung yoktu. Sonradan hatırladınız ki asker yolundaydı. Size veda etmeden mi gitmişti? Bu kadar mı sevmiyordu sizi? Siz bunları düşünürken masayı gördünüz. Kahvaltı hazırdı. Tabağın üstünde de bir kağıt vardı. Kağıtta ise şu yazıyordu. " Bilirsin vedalar bana göre değil! Ama eğer seni çok üzen bir vedaysa bu özür dilerim. Biliyorum senle vedalaşmadan gitmemeliydim ama ne yapabilirim ki seni ağlarken görmek beni kahrediyor. Merak etme üstümü sıkıca giydim, yemeğimi yedim ve öyle yola çıktım. Senin içinde kahvaltı hazırladım. Ev sevdiğin omleti yaptım. Bunu okuduktan sonra yemeğini ye ve hayatına devam et. Sakın benim için üzülme! Elbet ben geleceğim. Ne de olsa bu soğuk kış gününde kar yağacak ve bi yerde küçük bir çiçek açacak." Bu yazıyı okurken ağlamıştınız. Ona karşı sevginizin haddi hesabı yoktu. Ama onu bekleyecektiniz. Ne de olsa bu soğuk kış gününde kar yağacak ve bi yerde küçük bi çiçek açacaktı.

*****

JUNGKOOK 

İkinizde hüzünlü bir sabaha uyandınız. İkinizde mutsuzdunuz. Çünkü bu gün  son gündü. JK askere gidecekti ve sonra aylar yıllar saatler dakikalar onu özlemekle geçecekti. O günü berbat etmemek için ağlamamaya söz vermiştiniz. Öyle de oldu gün boyu ikinizde birbirinize bu durumdan bahsetmediniz. Sanki sizin için ayrılık yoktu. Ama vakit geldiğinde ikinizde birbirinizin yüzüne bakmadan konuşmaya çalışıyordunuz. Maalesef yapamıyordunuz. Bu duruma daha fazla dayanamayan JK "Sana olan hislerim, bırakmam için çok fazla. Elveda deme zamanı geldi. Ama ben sana elveda demek istemiyorum. Diyemiyorum. Ama bunu yapmak zorundayım. Soğuk kış geçip yeniden ilkbahar günü gelene kadar çiçekler açana kadar beni bekle. Şimdi elveda demiş olabilirim ama o gün geldiğinde ikimizde kuğu gibi birbirimize tekrardan aşık olacağız." demişti. Siz onun yüzüne bakmıyordunuz çünkü alttan alttan sessizce ağlıyordunuz. O ise bu durumu hissedip size sarılmıştı. Sanki bu olanlar rüyaydı. Ama güzel şeyler sadece rüyalarda olmazdı ki! Onun gidişi sizi birbirinize daha çok aşık edecekti. Çünkü bir ilişkide mesafeler her zaman bağları güçlendirirdi.

*****

BEĞENDİNİZ Mİ? BENCE MÜKEMMEL OLDU BEN ÇOK BEĞENDİM MEDYADAKİ ŞARKIYLA YAZDIM. NASIL BECERDİM BİLMİYORUM FERJHFJEHJ AMA SİZDE ONUNLA OKUYUN VE DUYGUYU ALIN GHERGUERUE

 NASIL BECERDİM BİLMİYORUM FERJHFJEHJ AMA SİZDE ONUNLA OKUYUN VE DUYGUYU ALIN GHERGUERUE

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ŞU FOTOĞRAF HAKKINDA KONUŞMAMA KARARI ALIYORUM GÖRÜŞÜRÜZ. 


- KAR TANELERİ GİBİYİZ BU SIRA BİRBİRİMİZE DEĞMEDEN ERİYİP GİDİYORUZ. -


BTS TEPKİLER 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin