🐵3-Dawno Cię nie widziałem, młoda.

2.3K 78 27
                                    

-Dzień dobry Pani Madziu-witam się z mamą Olivii, która otwiera mi drzwi.

-Cześć Sylwiu. Możesz mówić do mnie Magda, na luzie-mówi i mocno mnie przytula-Wchodź skarbie-wskazuje ręką salon, w którym siedział tłum chłopaków w rożnym przedziale wiekowym.

-Heeej-witają się z uśmiechem.

Obok niektórych siedziały dziewczyny. Hmm... Jestem ciekawa tych ludzi, fajnie, że ich poznam.

-Cześć-odpowiadam.

-Usiądź-mówi Madzia-Napijesz się czegoś?-dopytuje.

-Nie, dziękuję-odpowiadam.

-Witaj-mówi Borixon i przytula mnie mocno-Dawno Cię nie widziałem, młoda-mówi, na mojej twarzy pokazuje się uśmiech. Uwielbiam go!

-Dzień dobry-witam się.

-Chłopaki, no już, już, przedstawiajcie się-oznajmia Tomek wskazując ręką, że mają podejść.

-Cześć, Patryk Lubaś-przedstawia się pierwszy. To Qry-kojarzę go z kilku kawałków, wydaje się bardzo sympatyczny.

-Sylwia Przybylska-również się przedstawiam.

-Victoria Więcek-podaje mi dłoń-Jestem dziewczyną Patryka-oznajmia.

-Hej, Sylwia Przybylska-uśmiecham się do brunetki. Victoria odwzajemnia uśmiech.

-Igor Bugajczyk-podchodzi do mnie i podaje mi rękę. To ReTo-uwielbiam jego głos i to jak dużo energii wkłada w swoje kawałki! Muszę przyznać, że na żywo jest jeszcze bardziej przystojniejszy. Jego uśmiech jest słodki. Dobra, koniec...

-Sylwia Przybylska-mówię. Igor przegryza dolną wargę i zawiesza wzrok na moich oczach.

-Bugajczyk, nie zakochaj się-krzyczy roześmiany Patryk.

-Zamknij się!-upomina go Igor, na co tylko chichoczę.

-Aleksandra Siemiesz, dziewczyna Igora-zaznacza dokładnie dwa ostatnie słowa-Bugajczyka-dodaje podkreślając każdą literkę słowa.

Oj, już wiem, że się nie polubimy z Olą...

-Sylwia...

-Wiem-przerywa mi i dodaje irytujący uśmiech.

-Mateusz Zawistowski-uśmiecha się uroczo.

-Sylwia Przybylska-odwzajemniam uśmiech.

-Patryk Woziński-podaje mi rękę. To Kizo-oglądałam jego walkę na MM. Jako muzyka nie słucham zbytnio jego solowych kawałków, ale uważam, że w zespole robi dość dobrą robotę.

-Sylwia Przybylska-również się przedstawiam.

Poznałam również Krystiana Olszewskiego, czyli Olsze-z tego co wiem dopiero doszedł do chillwagonu oraz poznałam jeszcze Jakuba Zdziecha-Zetha, on również robi zajebistą robotę.

***
-Pasuje Ci za dwa dni?-pyta Magda-Będziemy nagrywać w dwóch różnych miejscach...-tłumaczy.

-W porządku. Pasuje-odpowiadam.

-Podaj proszę rozmiar spodni oraz bluzki, Ola dobierze Ci super stylówkę-mówi.

O nie! Czyli jeszcze ta blond, irytująca laska ma mi dobierać stylizację?! Nie wiedziałam, że jest stylistką...

-Spodnie M, bluzka XS, S-odpowiadam, a Magda zapisuje.

-Spotkamy się tutaj w piątek, czyli za dwa dni i dokładnie scenarzysta i reżyser wszystko każdemu wytłumaczy-oznajmia.

***
Wróciłam do domu z pozytywną energią. Darek jak zwykle leży pijany na kanapie. Trudno! Dzisiaj już mi nic nie może zepsuć dnia.

@~Chillwagon [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz