🐵22-Mam wszystko stracone

1.4K 63 10
                                    

Przepraszam, że trochę się spóźniłam z rozdziałem 😅 Oglądałam film hehe 😂❤️ Miłego czytania!

Pukam do mieszkania Igora. Niestety nikt nie odpowiada.

-Igor, proszę otwórz-mówię bardzo głośno-Muszę Ci coś pokazać-dodaje.

Po niecałych 15 minutach odpuszczam. Mam wszystko stracone, wszystko... Z moich oczu wypływają łzy. Wychodzę z klatki chłopaka. Siadam do auta i wracam do domu.

SMS:
Sylwia: Igor... Musimy porozmawiać. Koniecznie muszę Ci coś pokazać.

Sylwia: Proszę, odpisz 😣 Cholernie się martwię!!!

Mam jeszcze jeden plan. Igor może być w studiu z chillwagonem. Z tego co wiem nagrywają płytę, obstawiam, że tam go zastanę.

***
-Uff-mówię kiedy widzę zapalone światło w studiu. Od razu do niego wchodzę.

-Cześć. Co tutaj robisz?-pyta Magda.

-Hej, chciałam porozmawiać z Igorem-odpowiadam łamiącym głosem.

-Wątpię, że on chce. Dzisiaj nawet się spóźnił do studia, cały czas chodzi smutny-mówi.

Moje oczy zaczynają się szklić.

-Muszę z nim porozmawiać...-mówię.

-Sama nie wiem kochana-ocenia-Dobra, chodź-uśmiecha się do mnie i zakłada rękę na moje ramie.

-Dziękuję Madziu-odpowiadam i również uśmiecham się do kobiety.

Weszliśmy do pokoju, w którym nagrywa się piosenki. Był cały chillwagon...

-Sylwia?-zauważa mnie Igor.

-Po co tu przyszłaś!?-wtrąca się Mateusz. Po jego minie stwierdzam, że jest zły widząc mnie.

-Igor, możemy porozmawiać?-pytam.

-Nie, nie chce już być z tobą... Nie jestem przecież na twoim poziomie-oznajmia kiwając głową.

-W takim razie jak nie chcesz rozmawiać, to muszę Ci coś pokazać-mówię-Mogę właściwie wam wszystkim to pokazać-dodaje spoglądając na każdego z osobna.

Wyjmuje telefon, wokół zrobiła się cisza. Puszczam nagranie.

S: Czego chcesz?

M: Mówiłem, że pożałujesz tego, że nie chcesz ze mną być, prawda? Ze mną się nie zaczyna wojny!

S: Okłamałeś mnie z tym wzywaniem... Nikt go nie robił.

M: Oj, ale ty jesteś głupia dziewczyno. Sylwia, podobasz mi się... Może teraz chcesz ze mną być, skoro Igor już Cię nie chce?

S: Jesteś okropny. Okropny.

M: Jestem dumny, że taka suka jak ty już nie będzie z moim kumplem.

S: Przez ciebie-dodaje.

M: Pierdol się mała szmato.

Każdy jest w szoku.

-Ty gnoju-zaczyna Igor popychając Mateusza na ścianę-Mała szmato? Jak mogłeś do niej tak powiedzieć-uderza mocno pięścią w jego twarz-Okłamałeś ją i sam kazałeś jej to powiedzieć! Jesteś zwykłym gnojem!-uderza po raz kolejny.

Mateusz wyrywa się z uścisku Igora i wybiega ze studia biorąc tylko swój telefon.

-Przepraszam-Igor spogląda na mnie i podchodzi coraz bliżej-Przepraszam, że Ci nie uwierzyłem-dodaje i cmoka moje czoło.

-Już okej-odpowiadam i chowam twarz w uścisku Igora.

-Kocham Cię mała-dodaje.

-Ja Ciebie też-odpowiadam.

Chłopak złącza nasze usta w długi pocałunek.

@~Chillwagon [CAŁA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz