- S-san - próbálta formálni a szavakat, de az álmosság és az alkohol erősen tiltakozott ez ellen. Igazából maga sem tudta, mit akar mondani a felette tornyosuló szőke fiúnak, aki még mindig nyakhajlatában volt elrejtőzve.
- Igen? - mormogta halkan, mintha őt is megrészegítette volna a Wooyoungból áradó szag. Pedig nem erről volt szó. Őt Wooyoung maga tette ilyenné.
A pink hajú fiú nem válaszolt. Nem tudta, mit mondhatna, vagy hogy akar-e bármit közölni a másikkal, azonban mikor az egy apró csókot lehelt a nyakára, egy kisebb sóhaj szökött ki ajkai között. Egész testét elöntötte egyfajta kellemes bizsergés, ahogy San egyre több helyen tapasztotta ajkait nyakára, majd egyre lejjebb, kulcscsontja felé...•
Szeptember nyolcadika, vasárnap, délután fél egy. Wooyoung lassan és óvatosan nyitotta ki szemeit a kicsit sem rövidnek mondható éjszaka után. Megpróbált felülni, de egyből meg is bánta, ahogy az istentelen fájdalom, amit másnaposságnak hívnak, belenyilallt a fejébe. Kissé megszédült, majdnem rásesett a mellette fekvőre. Egy pillanat... A pink hajú kis híján felordított, mikor meglátta, ki fetreng az ágy másik oldalán. Kócos, szőke tincsei néhol a szemébe lógtak, ajkai kissé elnyíltak egymástól, így szuszogott Wooyoung oldalán. A fiú próbált visszaemlékezni az estére, de annyit ivott, hogy ez lehetetlen volt. Csak remélni tudta, hogy semmi hülyeséget nem csinált, hiszen Choi San feküdt ott, teljes valójában.
- Felkeltél? - fordult meg egy nagyot ásítva, kezét a rémült pink hajú combjára helyezve. Te jó ég, ugye mi nem... - gyorsan elhessegette a gondolatot, ez teljességgel lehetetlen. Annyira nem lehetett részeg.
- Hé - fejtette le kezét óvatosan, s megpróbált rá nézni, hátha végre hajlandó kinyitni szemeit. Nagy morgolódva ugyan, de a másik megtámasztotta fejét tenyerében, s tekintetét Wooyoungra emelte. Volt benne valami... Valami, amit nem tudott megmagyarázni a pink hajú. Valami vonzó, tüzes, mintha szemeivel felégethetné egész testét.
- Mondd csak, Woowoo, figyelek - bólintott, a másik pedig szeretett volna falra mászni az új becenevétől.
- Nos... Izé, mi ketten... Este... - érezte, ahogyan arca egyre erősebb árnyalatát veszi fel a vörös színnek. Miért nem képes csak úgy kimondani?! Az sem sokat segített, hogy mikor Sanra pillantott, ő önelégült mosolyra húzta ajkait. Az a tipikus Choi-San-mindent-tud mosoly.
- Mondtam, hogy kibaszott aranyos vagy - rázta meg fejét, s ő is felült, egyenesen Wooyounggal szemben. Végignézett arcán, s beharapva alsó ajkát legeltette egy darabig szemeit száján, majd nyakán.
- O-oké, de... - lesütötte szemeit, egyszerűen nem tudott a szőkére nézni. Mi van, ha jogosan fél és tényleg történt valami?
- Ne aggódj - nevetett fel hangosan, amitől még jobban kivehetőek voltak gödröcskéi. - Nem csináltunk semmi különöset. Persze ha az nem számít, hogy egy pár nyakpuszitól is édesen sóhajtoztál.
A pink hajú nem tudta eldönteni, jó vagy rossz, hogy csak ennyi történt. Jó, mert nem akart lefeküdni Sannal. Semmiképp. Viszont rossz volt abból a szempontból, hogy egyáltalán történt valami. Ahogy belegondolt az előző estébe, arca még pirosabbá vált, hiába igyekezett fékezni zavarát.
- Nézd, valahogy így - mondta, majd egy hirtelen mozdulattal csúszott közelebb Wooyounghoz, gyengéd puszit nyomva a nyakhajlatába, talán kicsit meg is nyalva azt. A pink hajú összeszorított szájjal figyelte a jelenetet, majd amilyen gyorsan csak tudta, eltolta magától a szőkét.
- San, ezt nem szabad - nézett rá komolyan. - És nem is akarom.
- Tudom, tudom - forgatta meg szemeit. - Te mással akarod.
A pink hajúban eddig összegyűlt önbizalom ismét porrá lett. Tehát tegnap este részegen kitálalt Sannak a kiszemeltjéről és még a nyakát is neki adta. Szeretett volna felszívódni, vagy legalább meg nem történtté tenni az előző éjszakát. Lassan felállt, s kisétált a szobából, magára hagyva a csodálkozó szőke fiút.
Kint a nappaliban egy éppen sürgő-forgó Seonghwa fogadta.
- Szia, Hyung, segítsek? - támolygott oda hozzá Wooyoung.
- Jézusom, ilyen állapotban inkább ne - mosolygott, s leültette a pink hajút a kicsit még kaotikus állapotban lévő, morzsás kanapéra. Ő csendben figyelte a másikat, s azon gondolkodott, hogyan lehet ennyi energiája egy átbulizott éjszaka után.
- A többiek a konyhában vannak, kivéve Yunhot és Mingit - mondta a dohányzóasztal törölgetése közben Fogatlan. - A legfelső szekrényben van fájdalomcsillapító, ha esetlge nagyon rosszul lennél.
A másiknak több se kellett, a saját komótos tempójában indult meg a helyiség felé.
- Jó reggelt, Csipkerózsika - fogadta vigyorogva az épp kávét készítő Hongjoong. Jongho és Yeosang az saját adag italukkal már az asztalnál beszélgettek.
- Jongho, menjünk haza - közölte Wooyoung egy pohár víz kitöltése közben. Megkereste a gyógyszert, s bevett egyet italával.
- Mi? Woo, még nagyon korán van - nyafogott a fiatalabb, de a pink hajú szúrós tekintetével nem akart ellenkezni. - Jó, legalább várjuk meg Mingiéket...
- Nem - felelte kedvetlenül, s elindult az előszobába felvenni cipőjét. - Ha nem jössz, nem jössz, én elmentem. Sziasztok.
Jongho utána szaladt, de csak az ajtó csapódásával találta magát szemben. Nagyot sóhajtva indult vissza a konyhába, mikor ismét babrálást hallott, majd a falap zárását. Ki a franc ment el köszönés nélkül?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHINE • woosan [ateez]
Hayran Kurgu"szeretek ragyogni, mert ilyenkor úgy érzem, vagyok valaki" - 최산 "a sötétség megvéd, eltakar, megért... nincs nála jobb barátod" - 정우영 1. in #kpopfanfiction 191211 💕