Štai, Taehyung stovi prieš veidrodį ir matuojuosi paskutinius rūbus iš spintos. Tai rožinis sijonėlis ir balta crop top maikutę. "Sueis"-pamanė ir pasiemęs telefoną nuo spintelės, žengė pro duris į nurodytą kavinukę.
...
-mes ir vėl susitikome...- pasakė Jungkook ir apžiūrėjęs Taehyung nuo kojų iki galvos, įteikęs man puokštę gėlių.
-Rožės... Mano nemėgstamiausios gėlės..- prunkštelėjo Taehyung.
-ops. Nežinojau.. Atleisk,- atsiprašė Jungkook.
-nereikia atsiprašinėt... Čia tik gėlės,- pasakė Taehyung.
-man rūpi tavo laimė.
-aš laimingas, ačiū už dovaną,- nusišypsojo Taehyung. Jungkook nieko neatsakė.-tai.. kiek tau metų..?- paklausė Jungkook gurkšnodamas kavos.
-17.
-17?!- vaikinas paspringo.
-taip, o kas?- pakėlė antakį vaikinas.
-tu nepilnametis ir užsiiemi tokia veikla?
-gyvenimas nuobodus... O kiek tau?
-19..
-...
-...
-papasakok kažko daugiau apie save,- pareikalavo Taehyung.
-na.. baigiau mokyklą... iš anglų egzamino gavau tris procentus iš šimto.. dirbu ***** įmonėje.. esu bosas... noriu babyboy, o jei tiksliau tai tavęs..- išpasakojo vaikinas, kreivai nusišypsodamas su paskutiniais žodžiais.
-kodėl būtent manęs??- paklausė Taehyung vėl. Jam buvo įdomu. Kodėl?
-tau nerūpi pinigai, tu gražus, mielas, simpatiškas, maždaug kažkas tokio su kuo norėčiau užmegzti santykius.- paaiškino,- jei kalbam apie daddy ir babyboy, tai aš turiu taisykles,- pridūrė šis.
-pavyzdžiui??- smalsavo Taehyung.
-daug žinosi - greit pasensi..
-prašau, pasakyk,- pasirėmė smakrą ranka Taehyung.
-pati svarbiausia taisyklė...
YOU ARE READING
✔️"Do it for daddy" -tk-
RandomNo spoiling 2020-01-04 #1 tae 2020-01-11 #1 kookv 2020-05-16 #1 boyxboy