Vos tik Jungkook atidarė duris, jį kaip mat, iš vidų jėgų apkabino Taehyung. Jungkook jį taip pat apkabino.
-aš labai tavęs pasiilgau..- sumurmėjo Taehyung.
-ar irgi labai tavęs pasiilgau. Atleisk, turėjau daug darbo,- pasakė Jungkook ir pabučiavo Tae viršūgalvį. Jungkook paėmė Taehyung ant rankų ir nunešė į lovą.
-kaip sekėsi mokykloje?- paklausė Jungkook uostydamas Taehyung plaukus. Taehyung prisiminė kas įvyko. Ar sakyti Jungkook?
-sekėsi gerai..- atsakė Taehyung laikydamas ašaras.
-mažuti, ar tikrai viskas gerai..?- paklausė Jungkook ir pakėlė Taehyung smakrą.
-taip,- atsakė Taehyung. Jis nenorėjo sakyti to Jungkook. Jungkook ir taip jau turėjo daug darbo ir streso, o dar tai.. gal Minho nustos?Jungkook iš stalčiaus išsitraukė vaistų pakuotę.
-kas čia..?- paklausė Taehyung.
-vaistai nuo galvos skausmo..
-reikėjo man pasakyti..- pasakė Taehyung ir pradėjo švelniai glostyti Jungkook galvą (aww so kjut).-tavo rankos auksinės..- pasakė užsimerkęs Jungkook,- man nebe skauda galvos...
-ne mano rankos, o vaistai..
-aš neišgėriau vaistų..
-kodėl???
-kam man vaistai, kai turiu tave??- su šiais žodžiais Jungkook sujungė jo ir Taehyung lūpas. Kai jiedu atsitraukė, Taehyung užsidengė veidą rankomis.
-ko toks drovus?- erzino jį Jungkook.
-aš.. n-ne drovus..
-tada atsidenk veidelį.
-n-ne..
-matai? Tu drovus.
Jungkook apkabino Taehyung per liemenį ir prisitraukė arčiau.
-labos, drovuti,- Jungkook pakštelėjo Taehyung į kaktą ir užsimerkė.
YOU ARE READING
✔️"Do it for daddy" -tk-
RandomNo spoiling 2020-01-04 #1 tae 2020-01-11 #1 kookv 2020-05-16 #1 boyxboy