38

869 26 4
                                    

(Nu aš NyMoKu rašyt smut..)

-atsiprašau.. Tėveli..
Jungkook tik šyptelėjo ir paguldė Taehyung ant nugaros. Taehyung jį įdėmiai stebėjo. Jungkook pasilenkė bučiuoti Taehyung pilvą ir taip judėjo aukštyn, kol galiausiai pasiekė jo kaklą ir pradėjo palikinėti žymeles. Taehyung tyliai aimanavo. Jis uždėjo savo rankas ant Jungkook plaukų.
<...>
-tu.. labai blogas.. berniukas- pasakė Jungkook, greitai judėdamas Taehyung viduje. Taehyung garsiai aimanavo. Jam visko buvo per daug. Ne dėl to, jog jam nepatiko, dėl to, jog tai jo tik antras kartas... Taehyung vėl pajautė panašų jausmą savo pilve.
-Tėveli.. ar galiu išsileisti..??- suaimanvo Taehyung.
-ne.
Taehyung iš visų jėgų bandė neišsileisti. Jungkook sudavė jam per užpakalį.
-išsileisk,- pasakė šis. Taehyung kaip mat taip ir padarė, o Jungkook išsileido jame. Jis krito prie Tae.
<...>
-baby, kodėl verki..?- paklausė Taehyung, kuris gulėjo jo glėbyje.
-aš n-neverkiu..
-nemeluok.. turėsi išmokti taisykles.
-man labai užpakaliuką skauda..- Taehyung išriedėjo ašara.
-ššš.. viskas gerai.. reikia būti geram,- Jungkook pradėjo švelniai glostyti Tae užpakalį.

-Tėveli, apie kokias taisykles kalbėjai..?- paklausė šiek tiek nusiraminęs paklausė Taehyung.
-būdamas MANO, turi vaduotis šių taisyklių, įsikalk į galvą ir nepamiršk. Supratai?- paklausė Jungkook. Taehyung linktelėjo.
-Pirma. Šitą jau žinai, nepadaryk manęs pavydaus. Pavyzdžiui.. kalbėtis su kitu vaikinu..
-o jei jis draugas..?
-vistiek. Ji jis kažko kito, tada gali kalbėtis. Antra. NE reiškia NE. Nepradėk ožiuotis kai kažko nenuperku ar nepadarau. Aš geriau žinau ko tau reikia ir ko ne. Trečia. Turėk manieras. Nepamiršk pasakyti "ačiū" arba "prašom". Ketvirta. Higiena. Po kiekvieno nuotykio lovoje turi nusiprausti ir apsivalyti. Taip pat nepamiršk valyti savo žaislų. Penkta. Be mano leidimo ir žinios nedrįsk liesti savęs. Žinok, kad vistiek sužinosiu. Šešta. Turi priimti visas bausmes. Nesvarbu ar esi pavargęs ar kitos priežastys. Septinta. Nesikeik. Tai tau išvyso nebūdinga. Aštunta. Nežalok savęs. Visados turi žinoti, jog tu man gražiausias žmogus visoje visatoje. Devinta. Jei kažkas yra blogai, iškarto sakyk man, neslėpk ir nemeluok. Tėvelis niekada nuo tavęs nieko neslepia. Dešimta. Visados pasitikėk manimi. Aš niekada tavęs nenuskriausiu. Vienuolikta. Svarbiausia. Tu esi TIK MANO. TIK MANO. Daugiau NIEKIENO kito. Aš nemėgstu dalintis. Ar supratai?- paklausė Jungkook.
-taip, Tėveli...- atsakė Taehyung.
-geras berniukas,- Jungkook pabučiavo Tae kaktą.

✔️&quot;Do it for daddy&quot; -tk-Où les histoires vivent. Découvrez maintenant