-Jimin, aš bijau..- Taehyung atsisuko į Jimin.
-ko tu bijai?
-aš bijau tu bernų..
-tada tegul Yoongi ir Jungkook ateina mūsų pasitikti.
-gerai..Baby
Tėveli, ar galėtum su Yoongi ateiti mūsų pasitikti?Daddy
Žinoma.Pagaliau baigėsi filmas. Taehyung ir Jimin susirinkę daiktus, išėjo ir nustulbo pamatę vaizdą.
Vienas iš tų pačių vaikinų gulėjo ant žemės su kruvina nosimi, kol Yoongi tramdė Jungkook.
-Tėveli..- Taehyung pribėgo prie Jungkook. Jungkook iškarto nusiramino.
-kas čia įvyko?- išpūtė akis Taehyung.
-nieko, eime..<...>
-Tėveli.. kas įvyko ten?- paklausė Taehyung kai jiedu važiavo mašina namo.
-nieko.
-bet kažkas vistiek įvyko..
-NIEKO NEĮVYKO!! KAIP TU NESUPRANTI??? NIEKO!!- pradėjo šaukti supykęs Jungkook. Taehyung iškarto pradėjo kauptis ašaros ir vos tik grįžo namo, Tae pasileido bėgti į namus.
-mažuti!!- bandė jį sustabdyti Jungkook, tačiau nesėkmingai. Taehyung nubėgo į savo kambarį. Jungkook nusekė jį.
-mažuti atleisk..
-nee...- verkė Taehyung. Jungkook stipriai apkabino Taehyung, nors šis ir stipriai spardėsi.
-atleisk...
-man n-nepatinka kai t-tu rėkti ant manęs...- sušnopavo Taehyung.
-mažuti, aš buvau supykęs.. tas.. tas.. kurmis, prie tavęs keiktis negaliu.. tas kopūsto lapas kalbėjo apie tavo šikną,- tai pasakęs, Jungkook stipriai suspaudė Tae sikną.
-auuu.
-juk sakiau, jog nemėgstu dalintis.. negi jie nemato, jog ši šikna yra mano?? Apskritai, tu visas mano..
Taehyung tylėjo. Jis jau buvo šiek tiek nusiraminęs.
-ar atleidi man??
-nežinau..
-prašau..
-gerai..- Taehyung pažvelgė į Jungkook lyg princesė. Jungkook nusišypsojo ir pakštelėjo Taehyung į lūpas.
YOU ARE READING
✔️"Do it for daddy" -tk-
RandomNo spoiling 2020-01-04 #1 tae 2020-01-11 #1 kookv 2020-05-16 #1 boyxboy