(Įsivaizduokim, jog Taehyung KAŽKAIP stebuklingai nustojo skaudėti kojas 🤗)
Taehyung atsikėlė pirmas. Jis nekantravo apžiūrėti savo dovaną.
-tėveli... kelkis..- Taehyung švelniai pajudino Jungkook. Jis nesureagavo.
-keeelkiiiis...- Taehyung pajudino jį stipriau. Jungkook pasimuistė ir nusisukęs į kitą šoną, miegojo toliau.
-prašau.. kelkis,- Taehyung truko kantrybė ir jis užšoko ant Jungkook stipriai jį judindamas.
-mažuti.. ką tu darai..?- pramerkė vieną akį Jungkook.
-jau Kalėdos!! Kalėdų rytas!! Senis Šaltis dovanų atnešė!!!- Taehyung toliau judino Jungkook.
-eik vienas dovanų pasiimti..
-niaaa.
-eik eik.
-prašau..- Taehyung pažiūrėjo šuniuko akytėmis.
-gerai..- atsidūso Jungkook.
<...>
Taehyung atplėšė dėžę. Ją atidaręs pamatė DAUG saldainių. Dėžės dugne, gulėjo jo prašyta dovana.-ooooo.. koks gražus kostiumėlis..- Taehyung išpūtė akis. Jungkook nusišypsojo šėlmiška šypsena.
-ar tai ko prašei??- paklausė Jungkook. Taehyung linktelėjo.
-o kodėl tau reikėjo šio kostiumėlio..?
-paslaptis..- tyliai pasakė Taehyung.
<...>
Taehyung buvo tualete. Jis tyliai iškišo galvą iš tualeto ir vėl pamatė tą vaizdą. Jungkook dirbo pasirėmęs galvą.Taehyung užsivilko kostiumėlį. Jis jam idealiai tiko.
(Turėkite omeny, jog kelnaitės yra BEVEIK permatomas🙃)Jis tyliai ir lėtai išėjo iš tualeto ir judėjo link Jungkook.
-T-tėveli..
Jungkook atsisuko ir išpūtė akis. Taehyung apžergė Jungkook ir atsisėdo kam ant kelių.
-ar man tinka..?- labai nedrąsiai paklausė Taehyung ir apviniojo savo rankas aplink Jungkook kaklą.
-tau labai tinka, atrodai labai gražiai...- Jungkook lėtai leidosi akimis po visą Taehyung kūną ir uždėjo savo rankas ant jo liemens.
-ačiū..- Taehyung nuraudo.
-gerai mažuti, turiu eit vėl dirbti,- atsikvėpė Jungkook.
-NE! Prašau, ne.. meldžiu.. man reikia tavęs..- Taehyung visaip bandė pakeisti Jungkook pasirinkimą.
-mažuti..
-prašau.. tu visados dirbi.. man trūksta tavęs..,- Taehyung nustatė "🥺" veidelį.
Aišku, kad Jungkook tik erzino Taehyung "eidamas" vėl dirbti.Taehyung pasilenkė prie Jungkook ausies ir ištarė :
-tėveli.. šitas kostiumėlis labai nepatogus.. prašau, nuimk jį nuo manęs..
Tada jis pradėjo bučiuoti Jungkook kaklą.Jungkook nepatiko, jog "lyderiauja" Taehyung, todėl atsistojo nuo kėdes su juo, ir numetė ant lovos. Tada apgulė jį (I mean neužgulė o tiesiog.. idk kaip paaiškint) ir pradėjo bučiuoti JO kaklą.
Taehyung tyliai bei švelniai aimanavo, džiaugdamasis, jog jo planas sugundyti Jungkook pavyko.
Jiedu sujungė savasias lūpas, kol Jungkook atsiseginėjo savo marškinius.
<...❤️...>
|ir jie romantiškai praleido naktį🙃|
(Tikiuosi nesupyksit, jog neparašiau pagrindinės smut dalies.. nebijokit, Jungkook nebuvo rough, jis buvo gentle)
LINKSMŲ ŠVENČIŲ!❤️🥳
BINABASA MO ANG
✔️"Do it for daddy" -tk-
RandomNo spoiling 2020-01-04 #1 tae 2020-01-11 #1 kookv 2020-05-16 #1 boyxboy