61

535 25 0
                                    

-kaip pavadinsime savo sūnų?- paklausė Jungkook laikydamas mažą berniuką rankose.
-ką manai apie.. Taeguk?
-Taeguk.. labai gražus vardas!
Taehyung nusišypsojo. Taeguk pradėjo graibyti Jungkook nosį.
-D..da... da da,- pasakė jis.
-awww...- Taehyung "išsilydė" nuo mielumo.
-jis toks mielas..- pasakė Jungkook pabučiuodamas Taeguk žandą, o paskui Taehyung lūpas.

(PO 17 METŲ)

Taeguk dabar yra 17 metų.

-kaip jus susipažinot??- paklausė Taeguk per šeimos vakarienę. Taehyung ir Jungkook sustingo ir vienu metu pažiūrėjo vienas į kitą.

Taehyung prisiminė babyboy ir daddy gyvenimą.
-na.. amm.. tai...- mykčiojo Taehyung.
-aj tiesiog per istagramą, mes susitikom, poto  pasimylėjome ir t.t.,- lengvai išdėstė Jungkook.
-Jungkook!- Taehyung sudavė jam per ranką.
-ką?? Jis jau pakankamai suaugęs, jog žinotų tokius dalykus..- paaiškino Jungkook. Taehyung tik pavartė akis.

Taeguk sėdėjo ir bandė galvoje surasti žodžius kaip pasakyti, jog jis gėjus.

Jis sukaupė visą drąsa ir pasakė.
-aš gėjus..
Taehyung ir Jungkook pažiūrėjo į jį. Stojo tyla.

-taip ir maniau,- nusijuokė Jungkook nutraukdamas tylą.
-jūs.. jūs nepykstat?- paklausė Taeguk.
-ne, kodėl turėtume?- paklausė Taehyung.
-na.. aš maniau jūs nenorite sūnaus gėjaus..
-pfff.. mums nerūpi kas tu esi, mes mylim tave tokį koks tu esi..- paaiškino Taehyung.
-niu.. tai ar jau įsikliopinai kokį berniuką?- paklausė Jungkook pakilnodamas antakius.
-tėti!! Nu ne!!- atsakė Taeguk. Jam buvo šiek tiek gėda.

✔️"Do it for daddy" -tk-Where stories live. Discover now