31

777 25 1
                                    

-mažuti, ar viskas gerai?- paklausė Jungkook, kai Taehyung įlipo į mašiną be nuotaikos.
-taip..- atsakė Taehyung.
-aš matau, jog tu meluoji. Kas nutiko?
-Tėveli, man viskas gerai,- Taehyung nusišypsojo.
-gerai, važiuojam namo,- Jungkook atsidūso. Jis žinojo, jog Taehyung kažką slepia. Jis nežinojo ar palaukti ar stumti viską iš jo.

*po savaitės*

Visą savaitę mokykloje nebuvo Minho. Taehyung buvo labai laimingas. Jis jautėsi šiek tiek saugesnis. Taip pat labiau pradėjo bendrauti su Jimin.
-gal nori su manim į kiną nueiti..?- paklausė Jimin.
-nežinau ar leis tėvelis..- pasakė Taehyung, o poto išpūtė akis kai suprato, jog pasakė žodį "tėvelis".
-kas toksai?- paklausė Jimin.
-amm, niekas.. turejau omenį mano vaikinas..- bandė nuslėpti Taehyung.
-tu irgi turi tėvelį??- vėl paklausė Jimin.
-tu irgi?- išpūtė akis Taehyung.
-jo, Yoongi,- nusijuokė jis,- o kas tavo toksai?
-Jeon Jungkook...
-OMGAJAKSS RIMTAI? JIS DAHUJA TURTINGAS, JIS NAFIK ĮPIRKTŲ DUBAJAUS DANGORAIŽĮ IR TAI LIKTŲ DAR MILIJARDAI..- nustebo Jimin.
-man nerūpi pinigai.. Girdėjau Min Yoongi irgi ne valkata.
-lmao, nu jo..- nusijuokė Jimin,- jis jau piso tave?
-excuse me??- pasakė Taehyung.
-nu kas čia tokio, gi normalus klausimas. Ok paklausiu kitaip - ar tu nekaltas?
-ne, jis mano pirmas kartas.
-omg rimtai?
-taip... ok viskas, nutraukim šią temą. Kada į tą filmą?- paklausė Taehyung.
-idk. Šį šeštadienį negaliu.. tai gal DAR kitą šeštadienį?
-ok man tinka, tik neprižadu, jog leis..
-jis overprotective?
-o ką tu galvoji?
-ok, ir zėk, sakau gal Jungkook nori susipažinti su Yoongi?- paklausė Jimin.
-ok.

✔️"Do it for daddy" -tk-Where stories live. Discover now