Jungkook vaikščiojo po parduotuves ieškodamas kostiumėlio Taehyung, kurį jis paprašė Kalėdų senelio.
Jungkook apžiūrėjo kelis kostiumėlius ir is visų jėgų bandė nesusijaudinti įsivaizduodamas Taehyung su jais (if you know what i mean😏).
( neįsikėlė paveiksliukai..)
1. Raudonas toksai.
2. Rožinis toksai.Jungkook apžiūrėjo kainas ir išsprogino akis. "145€ kitas išvyso 155€.. už ką?!! Už kažkokį skudurėlį??"- pamanė Jungkook. Jam dar labiau išvarvėjo akys kai pamatė kito kostiumėlio kainą.
3. Baltas toksai.
"220€.. bet šitas taip ant jo tiktų.."- manė Jungkook. Taehyung wants it, He gets it.
-ar viskas bus?- paklausė pardavėja.
-amm.. taip..- Jungkook traukė piniginę."Dabar reiks kažkur paslėpti kur jis neitų.."- galvojo Jungkook išeidamas is parduotuvės.
<...>
-Tėveli, kur tu buvai??- pribėgo Taehyung prie Jungkook kai jis grįžo.
-aš.. aš buvau darbe..
-bet juk tau šiandien nereikia į darbą..
-reikia.
-bet..
-eik į viršų.
-Tėveli..
-EIK Į VIRŠŲ.
-tu toks griežtas..- nusiminęs Taehyung nubėgo į viršų.Jungkook atsikvėpė ir tyliai nuėjo į garažą ir paslėpė dovaną po lentyna. Tada nuėjo pas Taehyung.
Taehyung ramiai spalvino knygelę. Jungkook kažką įtarė. Taehyung net nepažiūrėjo į jį kai šis įėjo į kambarį. Tai nebuvo dėl to, jog Jungkook griežtai pasakė eiti į viršų ankščiau.
Jungkook nuėjo į skalbinių kambarį ir pradėjo kuistis tarp skalbinių.
Taehyung kelnaitės...
-Mažuti, kas čia??- paklausė Jungkook Taehyung, stovėdamas tarpduryje ir laikydamas jo kelnaites. Taehyung atsisuko ir išpūtė akis.
-amm.. čia mano k-kelnytės..-o kodėl ant jų yra baltą dėmelė?
(Bdjsjdkskakajaka gajsjq ajajajajakkaka omggggggwjajja omgskakskwjsnsbwn AČIŪ UŽ 2K AKYTES. jzjajsjsjznsjaiakJjaajjsjsjwjwjsjsjsjsJSJW OAMANAJJQ💕💕💋💋💋💋🦄🦄🦄🌹🌹🌟🌟✨✨✨✨)
YOU ARE READING
✔️"Do it for daddy" -tk-
RandomNo spoiling 2020-01-04 #1 tae 2020-01-11 #1 kookv 2020-05-16 #1 boyxboy