-Jimin, man hana..- sušnabždėjo Taehyung atsisėdęs.
-sekmės.
-Ačiū, gal nemirsiu.
-nemirsi, bet tave gerai patvarkyt turėtų..
Taehyung nurijo seilę. Jis labai supykdė Jungkook. (Hehe, boi)Taehyung įlipo į mašiną. Jungkook jam nieko nesakė. Tyla. Taehyung nusprendė nutraukti šią tylą.
-aš bijau..
-ko tau bijot?- prunkštelėjo Jungkook.
-nu.. gi.. tu pamiršai..?- Taehyung šiek tiek apsidžiaugė, gal Jungkook pamiršo?
-aš nieko nepamirštu,- pasakė Jungkook, o tada Taehyung džiaugsmas išblėso..Jiedu grįžo namo. Taehyung nusiėmė striukytę ir batukus. Vos jis taip padarė, Jungkook staigiai paiemė Taehyung ir persimetė per petį.
-Tėveli...- Taehyung nustebo.Kai jiedu atėjo į judviejų kambarį, Jungkook atsisėdo ant lovos, o Taehyung pasiguldė ant savo kelių. (Idk kaip aprašyt.. vienu žodžiu, Tae pilvas ant Kook šlaunų.. ir jis atsiklaupęs..
įsivaizduojat..?)
Jungkook numovė Taehyung kelnes ir triusikus ir smarkiai sudavė jam per užpakalį.
-AUU..- suverkė Taehyung,- nuo kada tu toks griežtas..?
-tave reikia auklėti.
-aš nenoriu būti auklėjimas.
-niekas tavęs neklausė ir neklaus ar nori ar nenori,- Jungkook vėl sudavė per Taehyung užpakalį, tačiau dar stipriau.
-Tėveli!!
-tylėk,- ramiai pasakė Jungkook ir vėl trenkė.
-prašau.. man skauda..- Taehyung kaupėsi ašaros.
-TYLĖK,- kiek garsiau pasakė Jungkook.
-p-pra..
Jungkook pertraukė Taehyung dar vienu stipriu ir skaudžiu pliaukštelėjimu. Tada švelniai paglostė tas vietas kur trenkė. Jis už rankų pakėlė Taehyung ir nuvalęs jo ašaras, sujungė jų lūpas. Jungkook paguldė Taehyung ant lovos ir nuėmė jo maikutę, palikdamas jį visiškai nuogą.
-ar dabar manęs klausysi??- paklausė Jungkook pats atsiseginėdamas diržą.
-T-taip..- sudrebėjo Taehyung.(🔞)
Taehyung "šokinėjo" ant Jungkook (bruh kaip cringy skamba😬).
-ahh..- Taehyung įsikibo į Jungkook pečius, jog išlaikytų pusiausvyrą. Jungkook uždėjo savo rankas ant Tae klubų ir pradėjo jį judinti greičiau.
-ne.. skauda... Ahhh..- aimanavo Taehyung.Po kiek laiko Taehyung išsileido. Jungkook sustojo.
-kas tau leido išsileisti..?- paklausė Jungkook. "O ne.."-pagalvojo Taehyung.(GAL KAS GALIT PAAIŠKINTI KODĖL MAN NELEIDŽIA ĮKELTI PAVEIKSLĖLIŲ?!!!
Galit užduoti klausimų man! <apie mane, bet neklauskit metų :DD>)
ESTÁS LEYENDO
✔️"Do it for daddy" -tk-
De TodoNo spoiling 2020-01-04 #1 tae 2020-01-11 #1 kookv 2020-05-16 #1 boyxboy