30

830 26 15
                                    

Štai ir vėl. Taehyung sėdi mokykloje. Matematikos pamokoje. Ji katik prasidėjo. Minho nė kvapo. Taehyung meldėsi, jog jis neateitų, tačiau nesėkmingai. Minho prasiveržė pro duris ir nuskubėjo atsisėsti prie Taehyung. Taehyung pastebėjęs tai, greit pasiėmė visus savo daiktus ir norėjo eiti ir atsisėsti prie kito suolo, tačiau jį sulaikė Minho.
-mažuti, kur tu eini?
-paleisk m-mane,- pasakė Taehyung su drebančiu balsu.
-ne. Kodėl turėčiau?
-nes aš j-jau priklausau k-kitam žmogui,- atsakė Taehyung pabrėždamas žodį "kitam".
-aww kaip miela, bet man nerūpi,- pavartė akis Minho. Taehyung nusprendė vis dėl to sėdėti su Minho. Jis jautėsi mažas ir bejėgis prieš Minho. Jis gali jam betką padaryti.

Pasibaigus pamokai, Taehyung susikrovė viską į kuprinę žaibišku greičiu ir nubėgo į tualetą. Aišku, jį sekė Minho.

-kam tu priklausai?- paklausė Minho įėjęs į tualetą. Taehyung kruptelėjo, jis nežinojo, jog jį seka Minho. Taehyung neatsakė į jo klausimą, jis tylėjo.
-atsakyk!- sušuko Minho ir suiemė Taehyung už smakro. Taehyung kaupėsi ašaros kol galiausiai kelios išriedėjo. Jis vistiek tylėjo.
-atsakysi ar ne!?!?- dar garsiau sušuko Minho. Taehyung vistiek tylėjo. Minho nebeištvėrė ir suspaudė savasias su Taehyung lūpas. Taehyung norėjo patraukti galvą, bet negalėjo, nes jo smakrą laikė Minho. Išriedėjo dar kelios ašaros. Jis pradėjo daužyti Minho krūtinę. Kai Minho pagaliau atitraukė, jis paleido Taehyung ir išėjo. Taehyung vis dar verkė.

✔️"Do it for daddy" -tk-Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang