-o kodel ant jų yra balta dėmelė?
Taehyung sustingo.
-sakai, jog aš griežtas, kai pats esi blogas berniukas??- Jungkook artėjo prie Taehyung.
-T-Tėveli.. aš galiu p-paaiškinti..
-per vėlu.- Jungkook paiemė Taehyung ir numetė (paguldė) ant lovos.
-prašau.. tu ryte kažkur išvažiavai.. m-man trūko tavęs..- Taehyung bandė paaiškinti.
-buvo sunku man paskambinti ar parašyti?
Taehyung tylėjo.
-renkis.- rimtai pasake Jungkook.
-K-ką??- išpūtė akis Taehyung.
-renkis,- pakartojo Jungkook. Tae matė, jog jis yra supykęs, todėl vykdė jo nusakymus.Taehyung nusiemė maikutę ir kelnias, pasilikdamas su triusikais. Jungkook nebeištvėrė ir pats nuiemė jam juos.
<...>
Jungkook jau greitai ir stipriai judėjo Taehyung viduje, kol šis GARSIAI aimanavo.
-kiek jau kartų tai darėm, tu vistiek dar toks jautrus??- paklausė Jungkook. Taehyung nieko neatsakė. Tae veidas buvo "panardintas" į pagalves, kol jam kaupėsi ašaros. Jis norėjo išsileisti, tačiau žinojo, jog jam jokių būdu nebus leista.Jungkook pasisodino Tae ant savęs, jog šis "jodinėtų" ant jo (cringe). Jungkook akys buvo pilnos geismo (lust). Taehyung atlenkė galvą, kai staiga Jungkook pradėjo bučiuoti jo kaklą, tai padarė Taehyung sunkiau viską laikyti.
-aš.. a-aš nebegaliu.. man visko per daug..- verkšleno Taehyung.
-tylėk..- sukomandavo Jungkook judindamas Taehyung klūbus greičiau.
-ahh.. prašau... s-skauda..- Taehyung skruostais riedėjo ašaros.Tae nebeištvėrė ir išsileido. Jungkook sustojo judėjęs ir ant jo veido "išsiplieskė" nejauki šypsena.
-nori žaisti su manim??- paklausė Jungkook.
-n-ne..- atsakė Taehyung su drebančiu balsu.
-ar aš daviau leidimą?
-ne..
-o ką tu padarei?
-išsileidau...
-žinai ką tai reiškia?
-n-ne..
-tai reiškia, jog dabar tau bus blogiau.
Su šiais žodžiais, Jungkook paguldė Taehyung ant nugaros ir vėl įėjo į jį.
-prašau..- aimanavo Taehyung. Jungkook delnu uždengė Tae burną.-jei ir toliau būsi negeras, apie Kalėdų senelio dovanas galėsi tik pasvajoti,- pasakė Jungkook išsileisdamas Tae.
(Autorė žinodama, jog gruodžio 25 reikės vėl rašyti smut.. I'm so bad at this shit..)
VOCÊ ESTÁ LENDO
✔️"Do it for daddy" -tk-
DiversosNo spoiling 2020-01-04 #1 tae 2020-01-11 #1 kookv 2020-05-16 #1 boyxboy