Taehyung atsistojo ir lėtai judėjo link Jungkook. Kai pagaliau buvo ganėtinai arti, jis atsiklaupė ir padėjo savo rankas ant Jungkook šlaunų. Jungkook stebėjo jį. Taehyung ranka labai lėtai pasiekė Jungkook klyną. Jungkook pradėjo gyliai kvėpuoti.
-Tėveli.. ar g-galiu..?- paklausė Taehyung blizgančiomis akimis. Jungkook prikando lūpą ir linktelėjo.Taehyung atsegė jo džinsus ir užkišęs ranką už jo apatinių, išiemė Jungkook pasididžiavimą (cringe). Tada lėtai apžiojo ir pradėjo judinti galvą.
-baby...- Jungkook LABAI tyliai aimanavo. Jis uždėjo savo rankas ant Taehyung galvos ir pradėjo judinti jo galvą kiek greičiau. Taehyung šiek tiek springo.Jungkook atlošė galvą ir išsileido Taehyung burnoje. Taehyung nežinojo ką daryti su skysčiu, todėl tiesiog laikė jį burnoj.
-nuryk,- pasakė Jungkook. Taehyung taip ir padarė, paskui atsižiojo, jog įrodytų, jog nurijo.
-geras berniukas,- Jungkook su piršto nykščiu nuvalė skysčio likutį nuo Taehyung lūpų ir sukišo jį į jo burną. Šis nučiulpė (cringe) tai kas buvo ant Jungkook nykščio.Jungkook sujungė judviejų lūpas ir užsikėlė Taehyung ant savo kelių.
-ačiū,- padėkojo Jungkook.
-ar g-gerai tai atlikau..?- paklausė Taehyung nuleidęs galvą.
-tu tai atlikai puikiai,- nusišypsojo Jungkook. Taehyung paraudonavo.
-ar jau dabar galime važiuoti namo..?- patempė lūpą Taehyung.-galime.
(Lmao, net pati nežinau kodėl dalis keliu tik naktimis/vakarais. Sako, esi kūribiškesnis kai esi pavargęs/usi. I mean... gal..?)
YOU ARE READING
✔️"Do it for daddy" -tk-
RandomNo spoiling 2020-01-04 #1 tae 2020-01-11 #1 kookv 2020-05-16 #1 boyxboy