23

1K 27 20
                                    

Vienu žodžiu Jungkook grįžo namo..
















*🔞*
Taehyung sujungė jo ir Jungkook lūpas. Jungkook rankos nedelsdamai atsidūrė ant Taehyung liemens.

Darėsi karšta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Darėsi karšta.

Jungkook pradėjo bučiuoti Taehyung kaklą, šiek tiek įkasdamas, jog paliktų žymelių.
-T-Tėveli..- suaimanavo Taehyung. Jungkook suspaudė Taehyung šikną ir pradėjo nurenginėti jį. Kai Taehyung buvo pagaliau nuogas, Jungkook jį paguldė ant lovos, jog Taehyung gulėtų and nugaros ir sustojęs pasimėgavo vaizdu.
-tu toks gražus..- pasakė Jungkook apžiūrinėdamas Taehyung. Taehyung nieko neatsakė, tik nežmoniškai paraudonavo. Jungkook atsisegė diržą ir nusiėmė kelnes su triusikais (lmao).
-Tėveli, m-man s-skaudės..?- nedrąsiai paklausė Taehyung, kai Jungkook ruošėsi įeiti.
-tu nekaltas?- išpūtė akis Jungkook. Taehyung nieko neatsakė tik žiūrėjo į Jungkook.
-tau.. tau neskaudės.. neturėtų..- tyliai pasakė Jungkook. Jungkook dvejojo.
-p-prašau..- tyliai išlemeno Taehyung.
-prašau kas?- paklausė Jungkook.
-įeik į mane.. aš noriu tavęs..- prabilo Taehyung. Jungkook nedelsdamai, lėtai įėjo į Taehyung.
-ahh..- suaimanavo Taehyung.
-mažuti, čia dar net puse nesuėjo..- nusijuokė Jungkook.
-nejuokinga.. Man skauda..

Jungkook pradėjo judėti kiek greičiau.
-AHH.. Skaudaaa..- verkšleno Taehyung.
-na tu ir jautrus..- pasakė Jungkook ir pasilenkė prie aimanuojančio Taehyung.
-ššš.. mažuti..- Jungkook ramino Taehyung pirštais "eidamas" per jo lygia odą ir bučiuodamas jo kaklą.
-ahh.. mm..

Jungkook pradėjo judėti dar greičiau.
-Tėveli.. ahh..
Jungkook vis dar bučiavo Taehyung kaklą.
-man.. m-man labai.. ahh.. g-gera..- suaimanavo Taehyung.
-tau gera?
-mhhmm..
-man malonu tai girdėti..- nusišypsojo Jungkook.

-Tėveli, aš arti..
-aš irgi..
Jungkook išsileido Taehyung viduje, o po keliu sekundžių išsileido ir Taehyung ant savo pilvo. Jungkook krito šalia Taehyung ir prisitraukęs arčiau, apkabino jį.
-tu man melavai..- pasakė Taehyung.
-ką?? Kada??
-sakei, jog neskaudės...
-nenorėjau, jog jaudintumeis,- pasakė Jungkook ir pabučiavo Taehyung viršūgalvį.
-nemaniau, jog taip greit man atsiduosi..- pasakė Jungkook nustatęs žemą balsą.
-baik,- Taehyung trinktelėjo Jungkook į krūtinę.
-aww koks mielas.. pyksta..
-kdkqksjwjaj,- kažką malė Taehyung trankydamas Jungkook krūtinę.
-man neskauda..
-aš neturiu jėgų..- pasakė atsikvėpdamas Taehyung.
-pavargai.. eik miegot,- su siais žodžiais Jungkook pradėjo pirštais "šukuoti" Taehyung plaukus. Šis užsimerkė, o po kelių sekundžių - kietai miegojo Jungkook glėbyje.

(Srr nemoku smut rašyt🤗)

✔️"Do it for daddy" -tk-Where stories live. Discover now