41

690 24 3
                                    

Tae baigė rašyti laišką. Jį gražiai sulankstė ir supakavo į vokelį. Ant vokelio užrašė : Kalėdų seneliui.

Taehyung vis mąstė kada Jungkook grįš namo. 15:00 valanda... 16:00 valanda... 17:00 valanda... 18:00 valanda... Jau galiausiai 20:34... *bzzz*- susmbėjo telefonas. Taehyung kaip mat pripuolė prie jo. Žinutė nuo Jungkook.

Daddy🔥
Apsivilk kažką, važiuosim maisto.

Baby🍑
Omggg rimtai??!!

Daddy🔥
Taip, o dabar paskubėk, juk nenori būti vėl nubaustas?

Baby🍑
Ne, Tėveli..
*perskaityta*

Taehyung susiruošė ir laukė Jungkook. Pagaliau jis grįžo ir jiedu nuvažiavo į parduotuvę.

<...>

-Tėveli, ar galiu obuolių sultyčių?- paklausė Taehyung kai jiedu įžengė į parduotuvę. Taehyung labai mėgo obuolių sultis, jos buvo jo mėgstamiausios.
-žinoma,- atsakė Jungkook.
Jiedu nuėjo prie sulčių skyriaus. Taehyung siekė obuolių sulčių, tačiau jo akį patraukė vynuogių sultys. Jis jų užsimanė.
-Tėveli, ar galėčiau pasiimti ir vynuogių sulčių..?
-ne. Turi išsirinkti viena,- ramiai atsakė  Jungkook.
-prašau..
-ne reiškia ne.
-gerai, tėveli..
Taehyung kiek nusiminė. Juk tai tik sultys.
<...>
-kas čia..?- paklausė Jungkook pakeldamas nuo stalo laišką, kai jiedu grįžo.
-čia laiškas Kalėdų seneliui. Tau negalima skaityti, čia tik Kalėdų seneliui,- Taehyung pribėgo ir išplėšė iš Jungkook laišką.
-mažuti, aš jo neskaitysiu,- nusijuokė Jungkook. Taehyung gražiai padėjo laišką atgal ant stalelio ir apsikabino Jungkook kaklą lyg prašydamas, jog jis jį pakeltų. Jungkook taip ir padarė.
-aš labai pavargau..- pasakė Taehyung primigusiu balsu.
-einam, aš tave paguldysiu..- sumurmėjo Jungkook.

✔️&quot;Do it for daddy&quot; -tk-Where stories live. Discover now