Gitmek gerekir bazen fazla yormadan daha çok bıktırmadan. Eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan...
Ne güzel yazmış Can Yücel
Dönsen bekleyenin yok kalsan fazlalıksın bu hayatta
Bazen yok olmak istersiniz kimse sizi bulsun istemezsiniz, yalnızlık tek arkadaşınız olsun istersiniz...
Gitmek istedim herkesin hayatından çıkmak bir daha gelmemek üzere gitmek....
-Alo Tol-ga Tolga A-çelya A-Açelya intihar etmiş gel çabuk gel
Ah be güzelim ah be kardeşim uyan hadi Açelya uyan şaka yaptım de ne olur Açelya lütfen bırakma beni bırakma bizi yakışmaz bu sana
-Canım Cemre kendine gel hadi Açelya'nın kimliğini al Burak'ın çalıştığı hastaneye gidelim. Burak güzelce ilgilenir. Düzelecek Açelya. Duydun mu Cemre iyileşecek. Senin güçlü durman gerek. Hadı güzelim. Burak'ı ara hadi ben de Açelya'yı aşağı indireyim.
-Ta-tamam hadi. Alo Burak hastaneye geliyoruz biz acile in hemen ne olur. Benim arkadaşım 20 yaşında adı Açelya intihar etti sizin hastaneye geliyoruz. Tamam görüşürüz. Hadi Tolga bas gaza hadi. Ne olur onu yetiştir ne olur
-Tamam hayatım sen biraz sakinleş. Zor ama sakinleş. Kendine hakim ol. Ömer amcaları aramayacak mısın? Haber vermek gerek. Sonuçta kızları.
-Bilmiyorum yani aramak gerek de. Nasıl diyeyim ne diyeyim? Önce bir hastaneye gidelim de sonra haa Tolga
-Peki canım nasıl istersen?
Hastane....
-Tolga kardeşim, nasıl oldu? Bilgi verin.
-Burak kardeşim, adı Açelya Akdoğan 20 yaşında ilaç içmiş kutularca Cemre baygın şekilde bulmuş evde. Hemen sana haber verdik işte
-Tamam kardeşim sonrası bizde
-Burak, kurtar onu ne olur! Kurtar kardeşimi....
-Merak etme Cemre. Bundan sonrası bizde.
-Ben ben şimdi onsuz ne yapacam Tolga ya giderse ya bırakırsa beni
-Şitttt sakın sakın böyle düşünme. Hadi kalk yüzünü yıka. Sonra Ömer amcaları ara haberleri olsun. Bir de Ceren var onu da unutma.
-Doğru bir de onlar var değil mi? Tamam yüzümü yıkayıp geleyim. Arayayım.
-Alo Ömer amca şey yani Açelya. Açelya'yı hastaneye kaldırdık. Gelseniz iyi olur Ömer amca
-Alo Ceren. Açelya... Hastaneye gel Ceren
-Cemre kızım Açelya nasıl nerede?
-Ömer amca ilgileniyorlar. İyi olacak Ömer amca Açelya iyi olacak. Ben okuldaydım Açelya evdeydi ben ece döndüğümde Açelya'yı baygın şekilde yerde buldum. İlaç içmiş sanırım. Hemen Tolga'yı aradım. Hastaneye getirdik işte.
-Sağ ol kızım. Allah razı olsun.
-Ne demek Necmiye teyze. Açelya sizin kızınız ise benim de kardeşim.
-Cemre, Açelya nerede?
-Ceren, Açelya intihar etmiş. Ben okuldaydım. Eve geldiğimde yerde baygın şekilde yatıyordu. Tolgayı aradım geldi aldı bizi. Sonrası da malum işte buradayız.
-Şimdi nasıl peki?
-Bilmiyorum Ceren bekliyoruz işte. Şey Ömer amca birşey daha var.
-Ne oldu kızım? Ne var?
-Açelya bu notu bırakmış.
-Alabilir miyim kağıdı?
-Tabi Adilhan Ağabey
-Sevdiğim adamın sevdiği kadın ona iyi bak olur mu? O da severdi beni ama yüreğinde yer kalmamış doluymuş yüreği yoksa o da severdi beni. Vazgeçtim dedikçe vazgeçilmez oluyor vazgeçmek istediğim. O benden vazgeçti. Ama ben ondan vazgeçemedim. Kendimden vazgeçtim. Herkes hakkını helal etsin. Annem, babam, ağabeyim, Cemre, dayılarım, teyzelerim... Herkes hakkını helal etsin.
-Ömer Ağabey, abla A-Açelya Açelya nerede?
-Sait Saittttt A-Açelya
-Hocam. Açelya intihar etmiş.
-Şimdi nasıl? Nerede? Gökay yüzünden değil mi?
-Evet hocam. Doktorlar uğraşıyor ama hala kimse birşey demedi.
-Dayı, Açelya bu notu bırakmış.
-Ver bakayım Adilhan. Ah! Kızım ah
-Hah Burak çıktı. Burak, Açelya nasıl?
-Bekleyeceğiz Cemre midesini yıkadık ama....
-Aması ne doktor bey?
-Bekleyeceğiz beyefendi biz elimizden geleni yaptık bundan sonrası Açelya isterse olacak yoğun bakımda. Herkese geçmiş olsun.
-Sait hocam, Burak Açelya'nın doktoru. Biraz sakin olsanız.
-Tamam iyiyim ben Tolga. Doktor bey Açelya'nın yanına girebilir miyim?
-Tabi beyefendi. Arkadaşlar sizi hazırlasın. Ama sadece beş dakika.
-Tabi. Teşekkür ederim.
-Tekrardan geçmiş olsun. Tolga kardeşim birşey olursa ben buralardayım. Gene geleceğim ama birşey olursa haber ver.
-Tamam kardeşim. Çok sağ ol.
Yoğun bakım...
-Dayıcığım, güzel kızım... Açelya'm.... Ne yaptın sen kendine öyle. Kalk hadi sana böyle durmak yakışmıyor. Kalk da bana güzel yazılar yaz. Kalk da dayıcığım diye peşimde dolaş. Olmuyor böyle yakışmadı sana. Hadi güzelim kalk....
Evet herkese merhabalar tekrardan.
Bir bölümün daha sonuna geldik. Bakalım bir sonraki bölümde Açelya uyanacak mı?
Neyse çok fazla sıkmayayım sizi.
Her ne kadar suç-i lisan eylediysem affola
Hoşçakalın....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir B'aşk'A Tesadüf
RomanceSoruyorum size tesadüflere inanır mısınız? Ya da sorumu düzelteyim, hayatın bizim karşımıza doğru kişiyi tesadüf eseri çıkardığına mı inanıyorsunuz? Bence buna tesadüf demek pek de doğru bir tabir olmaz. Kaderimizde o kişinin karşımıza bir şekilde ç...