Nasıl bir adamı sevin biliyor musunuz? İçinde, insanlık ve merhamet duygusu olan, sevdiğine sahip çıkan ve koruyan, baba olmasa bile baba gibi olan, çocuğu gibi seven, önemseyen, kadınım diye sevip alnından öpen, kendinden bile sakınan, hayatına eş tutan, seni seviyorum yerine, ben seni ölene dek seveceğim diyen bir "Adamı" sevin erkeği değil....
Ben işte böyle bir "adamı" sevdim hem de çok sevdim. İyiki sevdim.
Ve.......
Vizeler, başladı. Dolu dolu, geçmek bilmeyen iki hafta ve geceleyen bir Açelya...
Buraklarda toplandık. Vizelerden önce son kez felekten bir gece yapacaktık hep birlikte.
-Offfff!
-Ne oldu sana? Yüzünden düşen bin parça ömrüm.
-Vizeler....
-Hım. Anlaşıldı. Stres yapmamaya çalış. Daha bunu finali bütünleme sınavı var.
-Açelya mı stres yapmayacak?! Güldürme beni enişte ya.
-Niye Cemre ?
-Şöyleki enişteciğim Açelya sınav haftaları stresten hepimize sinirli davranır hiçbirimizin gözünün yaşına bakmaz ve stresten ağlar.
-Tabi sana nasıl davranır orası Şaibeli.
-Yok artık
-Maalesef hayatım. Kızlar doğru söylüyor. Her an her şey derim de yaparım da. Ve cidden gözüm kimseyi görmez. Sen de dahilsin.
-Hadi canım!...
-Yandın oğlum sen.
Burak şaşkın şaşkın bana bakıyordu.
-Bakma öyle dediğim gibi gözüm kimseyi görmez. İdare edeceksin artık iki hafta.
-Benim için bir sıkıntı yok. Ben seni her şekilde idare ederim. Hep yanında olurum ama bu şekilde kendine zarar verirsin. Yapma bunu.
-Biliyorum canım. Biliyorum hayatım. Ama elimde değil. İstemsizce ağlarım. Sinirlenirim olur olmadık her şeye.
Tolga araya girerek
-Hopppp aile var burada arkadaş az yavaş dedi
Abartmış mıydı bu Tolga? Evet abartmıştı
-Anlaşıldı sana bizim psikoloji okuyan arkadaşlardan birini ayarlamak şart oldu.
-Saçmalama Burak.
-Çok ciddiyim. Eğer anlattığınız gibiyse yapacağım bitanem.
-Ama...
-İtiraz istemiyorum.
-Açelya, bunda bir şey yok kanka. Bence iyi bir fikir. Gitmelisin.
-Tabii ki bir şey yok ama gerek de yok Cemre.
-Var kanka.
-Anlaşıldı size itiraz edilmiyor. Teşkilatlandınız siz gene.
-Ne zaman başlıyor vizeler?
-30 Ekim gibi başlayıp 8 Kasım' da bitiyor. Neden sordun ki?
-Tolga ve Cemre sizin ne zaman başlıyor vizeler?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir B'aşk'A Tesadüf
RomanceSoruyorum size tesadüflere inanır mısınız? Ya da sorumu düzelteyim, hayatın bizim karşımıza doğru kişiyi tesadüf eseri çıkardığına mı inanıyorsunuz? Bence buna tesadüf demek pek de doğru bir tabir olmaz. Kaderimizde o kişinin karşımıza bir şekilde ç...