Kararsızlık

30 9 20
                                    

Ne güzel demiş Yavuz Sultan Selim.

Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık ise ölüme götürür."

Aşağıdan sesler gelince kalkıp sesin geldiği yere gittim. Tolga'da evin anahtarı vardı. Malum Cemre'nin sevgilisi. Sevgili eniştem. Güven sonsuz. Biz uyanmadan sabah erkenden Burakla beraber gelip kahvaltı hazırlamışlar. Kahvaltıyı görünce şaşırdım. Arkadan Burak'ın sesini duyunca irkildim.

-Günaydın uykucu şirine. Özür dilerim korkutmak istemezdim.

Yoo dalmışım bir an sana da günaydın ben kızları uyandırayım.

-Tolga Cemre'nin odasına gitti Cemre'yi uyandırmaya zaten ama sen Ceren'i uyandır. Bende çayları koyayım. Açelya sen iyi misin? Evet iyiyim yok bişey sadece daha yeni uykudan uyandım ya ondan olabilir. Ben Ceren'i uyandırayım.

-Ooo günaydın baldız.

-Günaydın enişte.

Seviyorum ben bu eniştemi ya.

......

-Ne oldu kardeşim hayırdır?

-Bilmem.... Açelya'nın birşeyi var ama....

-Burak, kardeşim sana bir şey soracağım? Ama....

-Sor bakalım.

-Açelya?

-Ne olmuş Açelya'ya

-Hani ne bileyim? Allahı var güzel kız. Gökayla da herşey bitti. Senin hayatında da onun hayatında özel biri yok.

-Nasip be kardeşim.

Kahvaltı....

Kararsızlık; beni uçurumlara, bitmek bilmeyen labirentlere sürüklüyor. Ne yapacağım ben? Bir tarafta Burak diğer tarafta Batuhan...

Ben bu düşüncelere dalmışken...

-Kızım takma o kadar o çocuğu sana karşı bir adım atarsa ya evet dersin ya da hayır. Belki sadece notlar için öyle arayıp duruyordu çok rahatsız olduysan akşamları arama de ailem var de ne bileyim işte söyle bişeler.

-Ne çocuğu ne araması ne oluyor ya? Açelya biri seni rahatsız mı ediyor? Ne haddine ya! Neden söylemiyorsun? Bundan sonra okula ben bırakacam seni ben alacam.

-Burak saçmalama yani düşündüğün için sağ ol ama belki bi önyargı bilmiyorum. Şuanlık kendim idare ederim bişey olursa söylerim. Ben okula gidiyorum. Görüşmek üzere.

-Tamam kanka.

-Biri bana burada ne olduğunu söyler mi lütfen! Cemre canım.

-Dün akşam Batuhan diye biri Açelya'yı aradı. Okuldan biri. Birkaç kere daha aramış Açelya'yı. Açelya da şimdi acaba diyip duruyor.

-Arama sebebi ne peki?

-Batuhan hukuk hocasından ders notlarınızı nasıl alabilirim demiş. Hocada Açelya'ya yönlendirmiş. Diğer ders notları içinde bizim kızın numarasını istemiş. Açelya'da numarasını vermiş. Sonrası da malum işte.

-Var mı böyle bir şey ağabey ya? Eeee tabi bizim kızda alçakgönüllü arama diyemiyor değil mi? Hay ben böyle işin....

-Tamam Burak bir sakin kardeşim. Önemli birşey olsa söyler Açelya bize. Söylemediğine göre vardır bir bildiği. Cemre canım biz çıkalım.

Bir B'aşk'A TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin