Ata'ya Yolculuk

16 4 14
                                    


1 hafta sonra......

Benim naciz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır.(MUSTAFA KEMAL ATATÜRK)

Herşey yoluna girmişti. Dayım iyileşmiş, babam Burak için yeşil ışık yakmış, Burak'ın da benim de vize sınavlarımız bitmiş, 10 Kasım yaklaşmıştı.

Kızlarla evdeydim. Kızlar yukarıda odalarındaydı Kapı çaldı ve....

-Hayatım,hazırlan çıkıyoruz.

-Nereye?

-Sorma birşey hazırlan.

-Tamam da nereye Burak?

-Doğu exprese iki bilet aldım Ankara için. 2 saat sonra tren kalkıyor.

-Neeeee?

Diyip Burak'ın boynuna sarıldım.

O kadar sesli bağırmıştım ki kızlar yukarıdan hızlıca aşağı inip

-Ne oluyor kızım?

-Ohaaaa! Aile var burada gençler.

Kızlara aldırmayıp

-A-aşkım sen ciddi misin?

-Dur dur. Bir sakin ol önce.

-Nasıl sakin olayım ya? Anıtkabir diyorsun. 10 Kasım diyorsun ve Doğu expres diyorsun.

-Evet istemiyor muydun? Bende izin aldım herşeyi ayarladım. Hadi hazırlan yoksa biletler yanacak.

-Uçtum bile hayatım.

-Yaaa biri bize burada ne olduğunu anlatacak mı?

-Kim, nereye gidiyor?

Benim kızlar beni soru yağmuruna tutmak istediler ama Burakçığım sağ olsun...

-10 Kasım için Ankara doğu exprese bilet aldım baldız. Açelya Anıtkabir'i görmek istiyordu.

-Şimdi anlaşıldı bu çığlığının sebebi. Deli kız ya.

-Kankaaaaaaaa biz çıktık

-Tamam bir dur. Sakinleş deli kız. Yolluk koyalım.

-Ben hazırladım baldız.

-Sedef teyzenin yaptıkları mı?

-Evet hadi.

-Bir dakika ya Sedef teyze kim?

-Annem

-Haaa yani kayınvaliden değil mi Açelya?

İç sesim "evet öyle yani inşallah" desede asıl ben suskunları oynadım.

-Bu arada Tolga Bey bakın bakın da Burak Bey'den örnek alın. Millette ne sevgililer var.

-Hayda kabak benim başıma patladı.

-Hadii biz çıktık.

-İyi yolculuklar kanka.

-Sağ ol kanka.

Doğu expresi.....

Kartpostaldan fırlamışçasına olağanüstü manzaralar, kendinizi Türk filmlerinde hissettirecek nostaljik bir tren, her durakta farklı kültürlerin havasını soluyabileceğiniz bir güzergâh...

Bir B'aşk'A TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin