#Yolun Sonu Görünüyor🎶
Azrailin gelir kendi. Ne ağa der ne efendi.
Birini kaybetme korkusu.... Birini kaybetmek...
Ne denir ki nasıl anlatılır bu duygu?
Ne yaparım ben onsuz? Kime anlatırım kendimi? Hayatımın olmazsa olmazı yoğun bakımda makinelere bağlı. Gitmekle kalmak arasında cebelleşiyor. Ama ben hiçbir şey yapamıyorum. Elim kolum bağlı.
Kimden mi bahsediyorum?
Dayım....
Evet dayım canımın canı, kurban olduğum, uğruna ölmeyi göze aldığım adam şu an hastanede hayatta kalma mücadelesi veriyor. Bense erkek arkadaşımla Burakla sinemadayım.
-Ne oldu Cemre? Senin sesin niye öyle geliyor?
-Açelya canım...
-Ne kız? Ne oldu?
-Sait hoca....
-Ne oldu dayıma? Kötü bişey mi var? Susma Cemre...
-Sait hoca trafik kazası geçirmiş şu an hastanede.
Doğru mu duymuştum. Dayım benim dayım. Hastanede miydi?
-Dayııııııı...... Dayımmm..... Hangi hastane Cemre?
-Burak'ın staj gördüğü hastane
-Ta-tamam ge-geliyoruz
-Açelya ne oldu canım?
-Bu-Burak, da-dayım. Be-ni ona götür lütfen....
-Tamam canım atla arabaya ama önce ne olduğunu anlat hadi
-Da-dayım trafik kazası geçir-miş senin staj yaptığın hastanedeyim şimdi
-Tamam canım merak etme iyi olacak Sait dayı. Ağlama kıyamam ben sana kurban olurum sana ağlama ne olur.
Nasıl ağlamam. Dayım... Dayım Azraille cebelleşiyor.
-Burak dayımın benim üstümdeki emeği çok çok fazla nasıl anlatsam ki sana?
Dayı kelimesi dört harften oluşan ancak anlamı büyük olan kelimedir. Dayı insanın zora girdiği veya canı sıkıldığında yardımına koşan sorgusuz sualsiz yeğeni için yardım edendir. Bir dayın olduğunu düşün. Derdin olduğunda oturup derdini dinleyen bir sorunun olduğunda işini gücünü bırakıp koşup gelen. Dayım gibi arkadaşım dayım gibi sırdaşım yoktur benim. Benim hayata bakış açımı değiştirdi. Bana hep destek oldu. Bu hayattaki en büyük destekçim. Şimdi ona bişey olursa... Ben ben ne yaparım Burak?
-Canım benim de dayım var bende dayımı seviyorum. Ama senin dayın sevgin.....
-Kız çocukları dayıya düşkün olur derler belki ondan belkide diyorum ya dayımın bendeki emeği çokkk fazla.
-Aranızdaki bağ çok güzel. Sende hastanede o haldeyken Sait dayı nasıl anlatsam çokkk çokkk kötüydü.
-Anlatmana gerek yok. Biliyorum yani tahmin edebiliyorum.
Hastane.....
Ameliyathane bölümünün önü tabir-i caizse ana baba günüydü. Akrabalarımız, dayımın çalıştığı okullardan öğretmen arkadaşları. Herkes dayımdan gelecek güzel haberi bekliyordu. Koridorun başına gelince kuzenim Sezer beni görüp boynuma sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir B'aşk'A Tesadüf
RomanceSoruyorum size tesadüflere inanır mısınız? Ya da sorumu düzelteyim, hayatın bizim karşımıza doğru kişiyi tesadüf eseri çıkardığına mı inanıyorsunuz? Bence buna tesadüf demek pek de doğru bir tabir olmaz. Kaderimizde o kişinin karşımıza bir şekilde ç...