Fısıldıyan Yapraklar

36 9 8
                                    

Aşk dalından kopup üzerimize düşerken bize sevdayı fısıldayan sararmış yaprakların adıdır

Dalım koptu artık. Gülsem gülemiyorum. Ağlasam ağlayamıyorum.

Ben az önce herkesin içinde Gökay'a rest çektim. Aklımda, fikrimde, gönlümde, kalbimde Gökay'ın ismi kazımışken ben Gökay'a BİTTİ dedim.

Gerçekten bitti mi? Bitirmiş miydim? Yoksa o an Burak'ın oyununa eşlik mi etmiştim?

-Burak sen ne yapıyorsun?

-Ben.... Şey... Yani...

-Ne Burak? Ne yapıyorsun?

-Tolga bana hastanede herşeyi anlattı. Hastaneden geldikten sonra bayılmanın sebebi de Gökaymış. Böyle birşey yapmasaydık belkide peşini bırakmayacaktı. Senin üzülmeni istemem.

-Ya sanane benden. Sanane benim hayatımdan. SA-NA-NE

-Açelya sakin ol tatlım.

-Bırak Ceren beni. Sakinim ben.

-Bir dakika ya sen yani siz şimdi yani? Biri ne olduğunu açıklayacak mı?

-Ben söyleyeyim ağabey. Doktor Burak Bey asıl mesleğinin doktorluk olduğunu unutup benim koruyucu meleğim olmaya çalışıyor.

-Nasıl yani?

-Şöyleki dayıcığım; biz Burak ile nişanlanmadık. Bu yüzük Cemre'nin yüzüğü. Al yüzüğünü Cemre. Burak sadece beni Gökay'dan kurtarmak istemiş.

-Oldu ama bak Açelya.

-Şşşttt ağlama gülüm. Bak kurtuldun o beladan.

-Yenge ben... Ben onu çok sevdim. Uğruna canımı hiçe saydığım adama ben az önce rest çektim. Bitti dedim. Ben bunu na-nasıl yaptım?

-Biliyorum gülüm. Biliyoruz bitanem ama senin için hayırlısı o değilmiş demek ki. Şimdi kalk yüzünü yıka dışarı bahçeye çık açık hava iyi gelir belki hadi gülüm.

.........

Bahçeye çıkıp biraz hava almak iyi geldi. Neydi benim hatam ?

Hiç bitmeyecekmiş gibi sevmek mi? Hiç gitmeyecek kadar güvenmek mi?

Hangisi???

Ben dalıp bunları düşünürken arkamdan bir ses

-Ben özür dilerim Açelya. Sadece...

-Asıl ben özür dilerim. Bir an sana çok yüklendim. Aklım o kadar allak bullak ki. Kime nasıl davranacağımı, ne diyeceğimi kestiremiyorum. Az önce içeride de dediğim gibi ben onu çok sevdim. Herkesi herşeyi göze aldım da sevdim.

-Ben sadece seni o halde görünce hastanede Tolga'ya sormuştum. O da anlattı. Sonra bayılmanın nedeni bu adam olunca kurtulman gerektiğini düşünüp böyle birşey yapayım dedim.

-Neyse tamam Burak. Kapatalım artık. Ben normalde de çok fevri davranırım. Üstüne bu olanlar olunca iyice fevri biri oldum.

-Bak eğer kendini çok kötü hissediyorsan profesyonel bir yardım isteyebilirsin.

-Yok sağ ol Burak. Düşünmen yeter.

Bir de deli damgası yedik iyi mi?

1 hafta sonra.....

Bir B'aşk'A TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin