Gitmek çözüm değil de, insan kaçmanın başka türlüsünü bilmiyor ki...
Ne güzel demiş Cemal Süreyya.
Kaçmak için başka çözüm yolu bulamadım. Gitmek istedim ama olmadı.
Gözümü açtığımda kulağıma ilk önce bağlı olduğum makine sesleri geldi. Sonra kısık, zor, güçsüz bir erkek sesi...
Kimdi yanımda benim için hüngür hüngür ağlayan kişi?
Gökay mı gelmişti acaba?
Ağabeyim desem en son tartıştıktan sonra aramız limoni oldu hem onun olması imkansız gibi birşey.
Babam desem o da değildi.
Bir dakika bu ses... Bu ses dayımın sesi. Hem de Sait dayımın sesi...
Yanımdaki kişinin sesinden emin olduktan gözlerimi açıp
-"Dayı." diyebildim zor bela
Dayım başını kolumun üstüne koymuş ağlıyordu. Canım dayım. Nasılda perişan olmuş.
-Dayıcığım, güzelim... Gözlerini açtın. Çok şükür Allahıma seni bize bağışladı.
-Dayı ben... Yani....
-Şşşttt. Ağlama dayıcığım. Geçti. Herşey geçti. Herkes koridorda senin gözlerini açmanı bekliyor. Bekle şimdi ben doktor beye haber vereyim.
Tam kapıya yönelmişti ki kolundan tuttum.
-Dayı... O burada mı? O da geldi mi?
-Hayır güzelim. Ben doktoru çağırayım
-Saitttt Sait... Açelya...
-Uyandı abla uyandı çok şükür. Tolga, Doktor Burak Bey'e haber ver oğlum Açelya uyandı.
-Tamam. Sait Hocam.
-Burak kardeşim, buraya gelsen iyi olacak. Açelya uyanmış.
-Evet küçük hanım, merhaba ben doktorunuz Burak. Şimdi sizi muayene etmem gerek. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz?
-Başım ağrıyor doktor bey.
-Normal Açelya Hanım. Hemşire Hanım size birkaç tetkik daha yapacak. Sonuçlar temiz çıkarsa sizi servise alacağız Geçmiş olsun.
-Teşekkür ederim doktor bey.
-Burak?
-Açelya iyi Cemre merak etme. Birkaç tetkik daha yapacaklar hemşire hanımlar onların sonuçlarına göre normal servise çıkaracağız. Birkaç gün de normal serviste müşade altında tutacağız. Malum demesi zor ama intihar etti. Hırpalanmış belli.
-Kaç gün peki doktor bey?
-Dediğim gibi teyzeciğim birkaç gün. Hocalarımla da konuşacağım tabi. Onlarda onay verirse bir hafta içinde Açelya'yı taburcu ederiz.
-Teşekkür ederiz doktor bey.
-Ne demek beyefendi görevimiz. Geçmiş olsun herkese. Ben tekrar uğrayacağım
-Burak, sağ ol kardeşim. Çok sağ ol.
-Ne demek kardeşim. Tekrar geçmiş olsun.
Yoğun bakım ünitesinden çıkalı iki gün olmuştu ben kendimi iyi hissediyordum ve bu hastane denen yerden çıkmak istiyordum. Ama iki gün daha kalmam gerekiyormuş. Ne gereği varsa.... Herkes etrafımda pervane ama o yoktu. Herkes burada ama o yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir B'aşk'A Tesadüf
RomanceSoruyorum size tesadüflere inanır mısınız? Ya da sorumu düzelteyim, hayatın bizim karşımıza doğru kişiyi tesadüf eseri çıkardığına mı inanıyorsunuz? Bence buna tesadüf demek pek de doğru bir tabir olmaz. Kaderimizde o kişinin karşımıza bir şekilde ç...