1. Uudet Tuulet

272 8 0
                                    


On aamu. Ulkona sataa lunta, ja olen
vielä syvässä unessa. Yhtäkkiä oveni paiskataan auki (en edes liioittele, se todella paiskattiin auki)
- Good morning my darling, äiti kailottaa.
Jos ihmettelette miksi äiti puhuu englantia, niin syy on se, että meidän perhe puhuu sekä englantia että suomea. Kun äiti ja isä erosi, jäin isän Kanssa Losiin, ja muut muuttivat Nyciin.
- Ens kerralla voisin laittaa itelleni herätyksen, totean.
- Älä nyt ole hupsu kultaseni, äiti sanoo. Mutta hei mun täytyy lähteä töihin, hän sanoo.
- Mut kuka mut vie kouluun? kysyn.
- Johnny vie sut, äiti sanoo.
- Mitä!? Äiti, se ei käy päinsä, sanon. Tää on mun eka koulu päivä, enkä haluu et idiootti isoveljeni pilaa sitä, sanon.
- No minä en nyt voi sille mitään, äiti sanoo, suukottaa mua poskelle, ja häipyy.
Kun äiti on lähtenyt, laitan tohvelini jalkaan, kimononi päälle ja hiukset sotkuiselle nutturalle. Kävelen vessaan, ja pesen kasvot ja hampaat. Oon jotenkin jo tottunut tähän paikkaan. Vaikka tulin tänne muutama päivä sitten, tää paikka tuntuu jo kodilta. Seuraavaksi menen portaat alas keittiöön.

Keittiön tiskin ääressä istuu super hottis isosiskoni Harper

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keittiön tiskin ääressä istuu super hottis isosiskoni Harper. Hän on amiksessa, ja opiskelee muotialaa. Harper on toiminut myös mallina pienestä pitäen. Hän tällä hetkellä toimii mallina Guccille ja Adidakselle. Hän on vaan täydellinen, ja mä oon tälläinen, eli minä.
- Huomenta pikkusisko, Harper sanoo.
- Huomenta, sanon.
- No jännittääkö eka päivä lukiossa, ja vielä uudessa koulussa? Harper kysyy.
- No arvaa, sanon. Ja Johnny vielä vie mut kouluun!
- Onnea vaan, Harper nauraa. Oisin muuten vienyt sut, mutta pitää ehtiä kuvauksiin. No mutta bye, Harper sanoo ja juoskee autolleen.
Jatkan syömällä aamupalaksi jogurttia ja leipää. Kun aamupala on syöty, kävelen portaat ylös huoneeseeni. Kun kävelen veljeni huoneen ohi, kuulen huoneesta musiikkia. Avaan oven, ja nään veljeni tanssimassa tangoa. Meinaan räjähtää nauruun.
- Ovessa lukee isolla kyltillä koputa!!!! veljeni huutaa. Vähän yksityisyyttä!
- Mitä mä just näin, sanon ja juoksen ulos huoneesta.
- Mitäs sitä voisi laittaa päälle, mietin.
Päädyin kuitenkin mustiin farkkuhin ja valkoiseen neuleeseen. Kiharran hiukseni, ja meikkaan. Sitten kuulen Johnnyn huutavan alakerrasta:
- Ootko tulossa vai et? Hän huutaa.
Otan kangaskassini nurkasta, juoksen portaat alas, laitan kengät jalkaan, takin päälle ja otan lapaset lattialta. Sitten juoksen autolle, ja avaan oven.

Kiitos ku luit, ja jätä mp kommenteihin💞

Forever YoursWhere stories live. Discover now