Hyppään etupenkille Johnnyn viereen, ja laitan turvavyön kiinni.
- No lähdetäänkö, kysyn.
Johnny murjottaa eikä edes erehdy katsomaan mua päin.
- Et sä nyt enään voi olla suuttunut mulle!
- Oon mä, Johnny sanoo. Onneks mä pääsen susta kohta eroon.
- Johnny, me mennään samaan paikkaan, sanon.- Voi perse!! Johnny huutaa ja painaa kaasun pohjaan, ja auto lähtee renkaat vinkuen liikkeelle. Otan kiinni turvavyöstä, ihan vaan kaiken varalle. Auto kiertelee ja kaartelee tiellä. Johnny pistää radion täysille. Olen aivan paniikissa. En halua kuolla ensimmäisenä koulupäivänäni! Yhtäkkiä huomaan vanhan mummon ylittävän suojatietä.
- Pysäytä se hemmetin auto!!!!! huudan Johnnylle.
Hän painaa jarrun pohjaan, ja onneksi pysähdymme ajoissa, ja vanha mummeli pääsee turvallisesti
tien yli.
- Onko sun päässä jotain vikaa, meinasit ajaa ihmisen päälle, karjun päin Johnnyn naamaa.
- Kuule pikkusisko, mä kyllä huomasin sen mummon, Johnny väittää. Voitaisko me vaan tää loppumatka olla hiljaa, hän sanoo.
Loppumatkan olemme molemmat hiljaa. Olin jo aikeissa laitta perhe ryhmään viestin veljeni toljailuista, mutta pistän puhelimeni pois. En halua että veljeni joutuu hankaluuksiin.Kun vihdoin tulemme lukion pihalle, otan reppuni jalkatilasta ja menen sisälle kouluun sanaakaan sanomatta. Etsin katseellani luokkaa numero 13. Nään nurkassa neljä tyttöä, ja päätän mennä kysymään heiltä.
- Ootteko te ykkösiä, kysyn.
- Juu ollaanhan me, yksi tytöistä sanoo. Jos etsit luokkaa 13, niin ollaan sun luokalla.
- Oikeastaan etsin, sanon.
- Mä oon Alexa, tyttö sanoo. Nää on mun kaverit Sabrina, Nadia ja Sarah.
- Haluutko mennä meidän kanssa luokkaan, Alexa kysyy.
- Joo vaikka, sanon.
- Me unohdettiin ihan kysyy mikä sun nimi on, Nadia sanoo.
- Mä oon Lilian, sanon. Oon uusi täällä.
- No me voidaan esitellä sulle koulua, Sabrina sanoo.
Sitten lähdemme yhdessä kävelemään luokkaan.Kiitos kun luit, ja jätä mp kommenteihin<3
YOU ARE READING
Forever Yours
Teen FictionLilian on muuttanut Los Angelesista veljensä, siskonsa ja äitinsä luokse New Yorkiin, eikä ole kovin innoissaan. Hän joutuu aloittamaan uudessa koulussa, ja etsiä uudet ystävät. Lilian saa myös kuulla ikäviä uutisia liittyen isäänsä. Lilianin koko m...