Sitten kuuluu rysähdys. Laitteet alkaa piippamaan, ja lentokoneen siipiin välähtää punaiset valot. Valot sammuvat, ja yläpuoleltamme laskeutuu naamarit.
"Hyvät asiakkaat ja lentokoneen henkilökunta. Koneen siipeen on osunut salama, joten joudumme tekemään hätälaskun. Pyydän kaikkia nyt istumaan, ja laittamaan turvavyön kiinni. Matkatavarat suositellaan laittamaan penkin alle. Matkalla alas on turbulenssia, ja kone joutuu sen takia laskeutumaan nopeasti Manhattanin lentokentälle, kiitos! "
Sitten kone alkaa laskeutumaan. Ihmiset ovat paniikissa, mukaan lukien minä. Yhtäkkiä minua alkaa heikottaa. Silmissäni alkaa sumenemaan, ja päässäni alkaa pyöriä.
- Lilian, kaikki hyvin? Alexa kysyy.
- Mua heikottaa, sanon vaimeasti. - Alexa auta mua, mä en näe mitään!
Kone samalla laskeutuu kovaa vauhtia alaspäin.
- Mitä mun pitää tehdä?! Alexa kysyy, ja alkaa itsekin hätääntyä.
- En mä tiiä, anna vaikka jotain, mis on sokeria! Huudan.
- Okei, ääh apua! Alexa huutaa, ja kaivaa repustaan kaurakeksin.
- LILIAN!
Sitten kaikki pimenee.Avaan silmäni, ja ihmettelen missä olen. Alexa, Sabrina ja Nadia istuvat sairaala sänkyni vieressä.
- Mitä tapahtu? Kysyn, ja siristän silmiäni.
- No sä pyörryit, ja kone hätälaskeutu, onneks, koska sen koneen olis pitänyt laskeutua muutenkin ton sun jutun takia! Nadia sanoi.
- Mut miks? Kysyn.
- Me luulin eka, että sun verensokeri laski, mut käviki ilmi, että se oli jonkinlainen sydänkohtaus...
Pysähdän siihen paikkaan. Minullako sydänkohtaus? Ei voi olla mahdollista.
- Mutta Lilian, meillä ois vähän kerrotavaa.., Alexa sanoo.
- Mitä?
- Ben on myös täällä sairaalassa, se tuotiin tänne yöllä, Alexa kertoo.
- Miks?
- Se on joutunu auto-onnettomuuteen...- Mitä?! Onko se kunnossa?? Kysyn.
- Ei tiedetä, Nadia sanoo.
- Se on tossa viereisessä huoneessa.Rauotan ovea, ja huomaan Benin makaamassa sängyllä. Otan nurkasta tuolin, ja istun sängyn viereen. Benin suusta on tullut verta, ja hänen naama on veressä. Tajuan kyynelee vierähtävän silmäkulmastani.
- Sä et saa kuolla, et saa! Mä en voi elää ilman sua, en vaan voi. Kaikki ei oo mennyt ihan putkeen, mutta sen mä vaan sanon. Mä rakastan sua Ben! Oon aina rakastanut, ja tuun aina rakastamaan.
Huomaan, että Ben avaa silmänsä.
- Ben!
- Lilian!
- Mä voin selittää kaiken, kun Amber uhkaili mua, Ja sitten..
Painan huuleni Benin huuliin. Suutelemme.
- Mäkin rakastan sua Lilian, Ben sanoo.
Otamme käsistämme kiinni.Moi! Teen jatko-osan tälle tarinalle, joten meeppä tsekkaa se!
YOU ARE READING
Forever Yours
Teen FictionLilian on muuttanut Los Angelesista veljensä, siskonsa ja äitinsä luokse New Yorkiin, eikä ole kovin innoissaan. Hän joutuu aloittamaan uudessa koulussa, ja etsiä uudet ystävät. Lilian saa myös kuulla ikäviä uutisia liittyen isäänsä. Lilianin koko m...