11. Oudot Olennot

161 4 0
                                    

- Lilian, ootko sä siellä? Sabrina kysyy, ja hakkaa ovea.
- Oon, ja Ben myös! Huudan takaisin.
- Oottakaa hetki, me yritetään avata tätä ovea! Alexa sanoo.
Andew ja Leo yrittävät avata ovea tovin, mutta ovi ei silti auennut.
- Voi saatana, ei se aukee! Andew huutaa naama punaisena.
- Rauhottukaa vaan, teillä ei oo mitään hätää! Alexa sanoo.
- En mä ees panikoi! Ben sanoo. - Mutta Lilianista en tiiä.
- Voitteko nyt vaan avata sen oven! Huudan.
- Pitäiskö hakee apuu? Sabrina kysyy.
- Ei me nyt mitään apua tarvita! Andrew huutaa, ja ottaa maasta kiven. - Varokaa Lilian ja Ben!
Aivan kuin hidastettussa elokuvassa, Andrew hiettää kiven ikkunaa päin.
Kivi osuu ikkunaan, ja lasinsirpaleet levitävät kaikkialle.
- Mähän sanoin, et mä hoidan tän! Andrew kehuskelee.
- Lilian, onko kaikki hyvin? Ben kysyy.
- Joo on, sanon, ja nostan kasteeni.
Tuijotamme taas toisiamme. Olenko muuten koskaan kertonut, miten ihanat silmät Benillä on?
- Täähän on oikein mukava pikku koppero! Leo hekottaa, ja kaikki tunkevat sisään. Siinä meni taas yksi ihana romanttinen hetki pilalle!
- Mitä äijä!! Andrew sanoo, ja pukkaa Beniä olkapäälle. - Mitäs te täällä teitte sillä aikaa, kun me oltiin poissa?
- No varmaan yritettiin avata tota ovea älypää! Sanon nauraen.
- Ei sillä nyt oo mitään väliä, Sabrina sanoo. - Pääasia, että me löydettiin teidät.
Olisitte voineet löytää vähän myöhemminkin, ajattelen mielessäni.
- Voidaanko nyt vaan lähteä vittuun täältä! Andrew sanoo.
Yhtäkkiä kuulen äänen. Kävelen ovelle ja kurkistan ikkunasta ulos. Nään, kun tumma Hahmo vilahtaa puiden takaa.
- Mitä tuolla on? Kysyn, ja juoksen muiden luokse.
- Missä muka? Andrew kysyy, ja hekottaa. - Sä näät vaan harhoja.
- No en varmasti nää! Huudan, ja tönäisen Andrewta. - Mee vaikka itse kattomaan, koska jotain siellä on!
- No okei, mäpä meen kattomaan mikä jänöjussi siellä temmeltää! Andrew sanoo, ja avaa oven.
Hän kävelee lähemmäs puuta, ja tähyilee ympärilleen.
- Voitaisko me nyt vaan lähteä sinne mökille, ku mul on ihan kamala nälkä!
Kävelemme kaikki Andrewin viereen, ja olemme aikeissa lähteä, kun taas kuulen räsähdyksen.
- Oikeesti, mua pelottaa, sanon. Yhtäkkiä huomaan, kun joku kävelee pimeästä metsästä meitä kohti.
- Juoskaa, sanon.
- Ei täällä ketään oo, usko nyt jo Lilian, ei hitto miten taikauskoinen sä oot! Andrew sanoo.
- Eikun nyt oikeesti juoskaa! Huudan, ja kaikki katsovat taakseen. Takanamme seisoo kaksi mustaa hahmoa, ja kaikki lähtevät juoksemaan niin kovaa kuin jaloistaan pääsevät.
- Ben auta! Huudan.
Ben nostaa minut syliinsä, ja lähtee juoksemaan. Andrew, Leo, Alexa ja Sabrina juoksevat edessämme. Saavumme parkkipaikalle, ja Ben hyppää ajajan paikalle.
- Aja, Andrew huutaa, ja Ben painaa kaasun pohjaan.

Samaan aikaan mökillä kaksi hahmoa riisuvat naamionsa.
- Ei hitto miten pelästyneitä ne oli! Amber räkättää.
- No joo, mut entä jos ne tajuaa että ne  oltiin me? Toinen Hahmo kysyy.
- Ei ne voi tajuta kun ne on niin tyhmiä, Amber sanoo. - Nyt kaahataan vaan takasin mökille ennen niitä! Amber sanoo.
- Ja Nadia, sä ajat!

Ben, Lilian, Alexa, Sabrina, Leo ja Andrew ovat perillä. Kaikki juoksevat sisään, ja istuvat sohville.
- Olin ihan varma että Ben olis ajanut jotain hirveä tai poroa päiten! Alexa sanoo.
- No toi oli kyllä vähän töykeetä! Ben sanoo.
- Ei sillä nyt oo mitään väliä, vaan sillä mitä ne tyypit oikein oli ja mitä ne ois meille voinut tehdä! Sanon.
- Hei ihan oikeesti, etkö sä nyt vähän ylireagoi, ne oli vaan jotain sekoja, ei ne meille ois mitään tehny! Andrew toteaa.
- Okei, mä en enään jaksa kuunnella Tota, huudan, ja juoksen omaan huoneeseeni yläkertaan.
- Oliko pakko? Ben kysyy, ja juoksee perääni.

- Saako tulla? Ben kysyy, ja raottaa ovea.
Hän kävelee luoskeni, ja istuu
sängylle.
- Nyt mennään! Hän sanoo, ja ottaa minua kädestä kiinni.
- Mihin?
- Yhteen erityiseen paikkaan! Ben sanoo salamyhkäisesti.

Kiitos kun luit, ja jätä mp kommenteihin🥰

Forever YoursWhere stories live. Discover now