All I want for christmas, is youuu...
Nadia laulaa epävireisesti variksen äänellään. Tukimme korvamme huokaisten.
- Mistäs päin te olittekaan? Taksikuski kysyy.
- Amerikasta, Sabrina sanoo.
- Tietenkin, taksikuski huokaisee ja sulkee väli-ikkunan.
- Töykeää, sanon. Ei mitään käytöstapoja!
- Niinpä, Sabrina sanoo ja huokaisee, kun Alexa edelleen näyttää Andrewin kuvia. Ja tätä pitäis kestää vielä loppumatka! Sabrina sanoo.Auto kaartaa mökin pihalle. Nousen autosta, enkä voi uskoa silmiäni.
Mökki on hulppeampi, kuin mitä odotin. Ben taitaa olla hemmoteltu kakara! Taksikuski avaa takakontin, ja heittää laukkumme lumelle.
- Palautetta voi antaa netissä asiakaspalveluun, kiitos ja hyviä jatkoja! hän sanoo.
- Ja sinä, taksikuski sanoo, ja osoittaa Nadiaa. Laulu ei oo sun juttu, taksikuski tokaisee, ja lähtee jarrut vinkuen pois.
- Hei! Nadia huutaa, ja polkee jalkaa.
Äiti sano aina, että musta voisi tulla nuori Beyonce!!Rauhoittelemme Nadiaa, ja kävelemme samalla sisään. Jätämme
laukut eteiseen, ja kävelemme olohuoneeseen. Suurista ikkunoista avautuu näky kauniille järvelle. Tää on kyllä yksi kauneimmista näyistä, mitä oon koskaan nähnyt. Tietysti kaunein näky oli se, kun Johnny tanssi kanatanssin pienenä synttäreillään. Se oli vaan niin huvittavaa!
- No niin siis kaikki, tervetuloa tänne mun perheen mökille! Ben toivottaa.
Hän hakee keittiöstä kaikille sampanjalasit, joissa on samppanjan sijaan muumilimua. Kai tämäkin käy.Sitten jaamme huoneet. Minä ja Nadia olemme samassa huoneessa, ja Alexa ja Sabrina samassa. Mun ja Nadian huone on aivan ihana. Huoneessa on toiseen kerrokseen kierreportaat. Niistä pääse Alexan ja Sabrinan huoneeseen. Purkaamme matkalaukkumme Nadian kanssa.
- Mites Ben? Nadia kysyy.
- Mitä siitä? Kysyn.
- Oikeesti Lilian, se selvästi tykkää susta!
- No ei oikeesti tykkää, Perkele Nadia! Huudan ja lyön häntä tyynylläni.
- Okei rauhoitu nyt, tehdään pieni testi, Nadia ehdottaa.
- Okei, tehdään vaan! Sanon.
- Laita instaan kuva, ja kato kommentoiko se siihen, Nadia sanoo.
- Sovittu, sanon, ja lyömme kättä päälle.Lilian.ariana
Lapland finland
YOU ARE READING
Forever Yours
Teen FictionLilian on muuttanut Los Angelesista veljensä, siskonsa ja äitinsä luokse New Yorkiin, eikä ole kovin innoissaan. Hän joutuu aloittamaan uudessa koulussa, ja etsiä uudet ystävät. Lilian saa myös kuulla ikäviä uutisia liittyen isäänsä. Lilianin koko m...