Laitan lapun roskiin. Menen eteiseen ja otan lipaston päältä rahat. Luon whatsappiin ryhmän, johon lisään Alexan, Nadian ja Sabrinan. Laitan ryhmään viestin, ja kysyn, haluaako tytöt lähteä kahville.
- Nadia: Mennään Coffee Roastersiin, se on niin ihana paikka.
- Alexa: Mulle kyl sopii toi, mut mihin aikaan?
- Sabrina: Vaikka heti, en kestä enään mun pikkusiskon kitinää!!!
Minä: Juu käy vaikka heti💓
Nadia: Nähdään siellä<3
Minä: Osoite?
Nadia: West city, Time squaren lähellä.
Alexa: Nähdään siellä:3Pakkaan kangaskassiini äitin antaamat rahat, puhelimen, avaimet ja myös vähän extra rahaa. Sitten pitäisi miettiä, mitä laitan päälle. Päädyn laittamaan karvatakkini ja sen alle mustan topin.
Kiharran ruskeat hiukseni, ja meikkaan. Puhelimeni piippaa ja ryhmään tulee viesti.
Alexa: Ollaan Sabrinan kanssa matkalla<3
Lilian: Mitä heleä, en oo edes viel lähteny!
Nadia: Lähin just, Lilian vauhtia!!!Juoksen kierreportaat alas eteiseen ja laitan jalkoihini Dr. Martensini.
Laitan oven lukkoon, ja lähden juoksemaan. Avaan Google mapsin ja kirjoitan hakukenttään West cityn katu. Yritän juosta lumessa mahdollisimman nopeasti, mutta meinaan kaatua. Ai hitto, miten kaunista New Yorkissa on varsinkin joulun aikaan. Katusoittajat soittavat joululauluja, koristeita joka paikassa ja ihmisten iloiset naamat. Enään 200m. Nään kadun Kulmassa todella söpön kahvilan. Tämä sen on pakko olla.
Kävelen etuovesta sisään, ja nään Sabrinan vilkuttavan yläkerrasta. Kävelen portaat ylös parvelle, ja istun pöytään.
- Ja siinä oli päivän Lenkki, ei hitto oikeesti, huohotan.
- Mikä sulla oikein kesti? Alexa kysyy.
- No piti tehdä meikki, hiukset ja valita vaatteet, sanon.
- Mentäiskö vaan tilaamaan? Nadia kysyy.Kävelemme alas tiskille.
- Mulle yksi kuuma kaakao, kiitos, sanon.
- Mä ottaisin laten, Alexa sanoo.
- Kaakao mulle, Nadia sanoo.
- Jäälatte kiitos, Sabrina sanoo.Otamme juomamme tiskiltä, ja kävelemme takaisin pöytäämme.
Rupattelemme kaikesta maan ja taivaan välissä, ja nauramme Nadian vitseille.
- Onko teillä ihastuksia? Alexa kysyy.
- Mä tykkään ihan sikana Asherista, Nadia tunnustaa.
- No hei, te katotte toisisnne koko ajan, Alexa sanoo.
- Mä en tällä hetkellä tykkää kenestäkään, Sabrina sanoo.
- Sama täällä, totean. Mut mun pitää mennä käymään vessassa. Juoksen portaat alas, ja kun olen portaiden puoli välissä, kompastun, ja tunnen kun joku ottaa minut kiinni.
- Seuraavalla kerralla neiti voisi olla vähän varovaisempi eikä noin hurjapää, joku sanoo.
Nousen ylös ja katson taakseni. Takanani on todella söpö hottis, tai siis poika, jolla on ruskeat silmät, ruskeat hiukset ja musta paita.
- Hei, ei ollu mun syy, että portailla oli jotain liukasta, yritän keksiä tekosyyn.
- Niinpä niin, poika sanoo,ja katsoo minua hetken sanomattaan silmiin. Katseemme kohtaavat hetkeksi.
- Enkä mä mikään neiti oo, senkin ääliö, sanon.
- No mikäs neiti sitte haluis olla? poika kysyy.
- Haloo Lilian! Alexa huutaa.
Tytöt ottavat musta kuvia, ja näytän heille keskisormea.
- Oot siis Lilian, poika sanoo.
- Niin oon, Mitä sitten? kysyn.
- Ei mitään, poika sanoo. Näkyillään liukastuja!
- No ite oot Ääliö, huudan ja kävelen portaat ylös naureskellen.
- Kukas toi hurmuri oli? Nadia kysyy.
- Ei hajuakaan, sanon.
Nään kun poika kävelee pöytään kavereidensa luo, jotka tönivät häntä.
- Etkö kysynyt edes sen nimee? Sabrina kysyy.
- No en mä kerennyt, sanon.
- No ei kyllä mikään satumainen romanssin alku, Nadia kiusoittelee.
- Mä vihaan teitä, nauran ja jatkamme Juttelemista.Kun olemme olleet kahvilassa jo monta tuntia, päätämme lähteä kotiin. Kävelen Sabrinan kanssa kotiin samaa matkaa.
- Ei se poika mikään pahemman näkönen ollut, hän sanoo.
Olen hiljaa. En halua myöntää, että poika oli kuuma. En halua ihastua. Siitä ei oo koskaan seurannut mitään hyvää. Kun olen kävellyt noin 3km, olen vihdoin kotona. Avaan oven, ja sisältä raikuu Michael Bublen The christmas song. Äiti tanssii olohuoneessa, ja Johnnyn tyttöystävä on täällä. Kävelen rappuset ylös huoneeseeni, ja rojahdan sängylle.
Puhelimeeni tulee ilmoitus.Sabrina.adele
New YorkNadia.castell ja 234 muuta tykkäävät
Coffee and friends<3
Nadia.castell: Mun ihku frendi💓
Alexasarah: 💓💓💓Näytä kaikki 16 kommenttia.
Painan tykkäyksen kuvalle ja huomaan että olen saanut yhden seuraamispyynnön.
Bencaleb pyysi saada seurata sinua
Hyväksyn pyynnön, ja suljen silmäni.
Kiitos kun luit, ja jätä mp kommenteihin💓
YOU ARE READING
Forever Yours
Teen FictionLilian on muuttanut Los Angelesista veljensä, siskonsa ja äitinsä luokse New Yorkiin, eikä ole kovin innoissaan. Hän joutuu aloittamaan uudessa koulussa, ja etsiä uudet ystävät. Lilian saa myös kuulla ikäviä uutisia liittyen isäänsä. Lilianin koko m...