Olemme Kittilän lentokentällä. Ihmisiä tulvii sisään, ja ulos. Istumme kahvilan penkeille, ja Nadia sponssaa meille kahvit ja syötävää. Ulkona alkaa sataa lunta. Meteorologi tv:stä ennustaa, että lumimyrsky alkaisi noin tunnin päästä. Mä oon aina stressaantunut kaikesta, ja lentäminen on yksi niistä asioista, joita stressaan. Jos joudun menemään lentokoneeseen, joka lentää myrskyssä, menen paniikkiin.
- Tässä olis kolme kahvia ja yks smoothie, plus neljä voileipää! Nadia sanoo.
- Muuten Lilian, sul on ens viikol synttärit, mitä haluut lahjaks? Sabrina kysyy.
- Ääh, en mä tiiä, jotain perus meikkejä ja herkkuu, sanon.
- Tota Lilian, mites sä ja Ben? Alexa kysyy.
- No ehkä on vaan parempi et, me ei olla enää tekemisissä, sanon.
- Siis mitä oikein tapahtu? Alexa kysyy.
- No me mentiin sinne nuotiolle, ja sitten me suudeltiin. Mut sit kun Ben tuli takas Amberin luota, niin se sano, että meidän juttu ei sittenkään toimis!
- Miten törkeetä! Nadia sanoo. - Seuraavan kerran ku nään sen Benin, se saa multa ihan kunnon löylytyksen!
- Nadia ei sun tarvii, oikeesti!
-Hei, kukaan ei loukkaa mun parasta kaveria tolla lailla, Nadia sanoo.Hyvät asiakkaat, lento New Yorkiin lähtee 20 minuutin päästä portilta 10a, kiitos..
- Nadia ja Lilian, mennään! Sabrina huutaa.
Kävelemme käytävän läpi koneeseen, johon ihmiset jonottaa. Pitkä ja ystävällinen lentoemäntä toivottaa meidät tervetulleiksi. Ihmiset hidastelevat lentokoneen käytävällä, ja laittavat laukkujaan ylähyllylle. Istumme lentokoneen takaosaan, ja saan istua ikkunapaikalla. Alexa istuu vieressäni ja Sabrina Alexan vieressä. Nadia istuu edessämme.
Hyvät asiakkaat. Kone New Yorkiin lähtee tuota pikaa, mutta odotamme lento liikenteen laantumista. Lento New Yorkiin kestää noin 6 tuntia ja 14 minuuttia. Nauttikaa lennosta, kiitos!
Sitten kone lähtee liikkeelle. Se kiertää lentokenttää, ja pääty sitten radalle. Moottori käynnistyy, ja kone alkaa kiihdyttämään. Yhtäkkiä olemmekin jo menneet tummien pilvien läpi. Avaan tablettini, ja laitan netflixiin päälle. Katson netflixiä, ja Alexa lukee. Nadia luultavasti nukkuu, ja Sabrina kuuntelee
musiikkia.Nadia.castell
Sabrina.adele ja 456 muuta tykkäävät.
What a lovely morning to fly home😍
Näytä kaikki 124 kommenttia.
Kun matkaa on jäljellä enään noin tunti, kuuluu kuulutus.
Hyvät asiakkaat. Olemme nyt tunnin päästä New Yorkissa. Haluamme kuitenkin varmistaa kaikkien turvallisuuden, jonka takia lentoemännät antavat ohjeita turvatoimen piteisiin. Joten kehotan kaikki nyt istumaan alas, ja laittamaan turvavyön kiinni, kiitos.
Kuulen kun ihmiset alkavat rynnimään takaisin paikoilleen. Pieni vauva alkaa itkemään, ja taapero takanamme kiljumaan. Alkaa kuulua hälytys ääniä, ja piippausta. Laitan turvavyön kiinni, ja menen aivan paniikkiin. Lentoemännät näyttävät käytävän päissä ohjeita. Pidän Alexan kädestä kiinni, ja katson ikkunasta ulos. Kamala myrsky jyllää, ja nään salaman välkähtävän. Tuon pilven läpi pitäisi mennä, muuten emme pääse kotiin. Mutta jos kone menee sen läpi, salama voi osua siihen, ja se tippua taivaalta.
Sitten kuuluu rysähdys...
Kiitos kun luit, ja jätä mp kommenteihin💞
YOU ARE READING
Forever Yours
Teen FictionLilian on muuttanut Los Angelesista veljensä, siskonsa ja äitinsä luokse New Yorkiin, eikä ole kovin innoissaan. Hän joutuu aloittamaan uudessa koulussa, ja etsiä uudet ystävät. Lilian saa myös kuulla ikäviä uutisia liittyen isäänsä. Lilianin koko m...