9. Bileet 2

171 8 0
                                    

Moi tyypit! Oon nyt palannut tauolta, ja saanut vähän ideoita ja motia. Toivon, että ei tarvitse enää pitää taukoja, mutta jos pitää, ilmoitan siitä heti. Kirjoittelen nyt pikku hiljaa lisää. Mutta tässä ennen aattoa ja aattona saatan olla hiljaisempi, koska mulla on ennen joulua tekemistä ja jouluaaton vietän perheen kanssa. Mutta ei tässä mitään ihmeempää!
Hyvää joulua kaikille💘

Olen sanaton. Uhkailiko Amber juuri
mua? Tästä on pakko kertoa Nadialle ja muille. Nään Nadian juttelemassa Asherin kanssa. Menen heidän luo, ja vedän Nadian sivuun.
- Mitä nyt taas, mä juttelin Asherin kanssa! Nadia sanoo.
Hän vilkuttaa Asherille, ja antaa tälle pienen paperilapun. Hän vinkkaa Asherille silmää, ja Asher avaa paperilapun. Hän hymyilee ja nyökkää Nadialle, ja menee muiden seuraan.
- Mitä toi nyt oli? kysyn, ja tönäisen Nadiaa.
- En ainakaa pyytänyt Asheria huomiseksi treffeille mun kaa, Nadia sanoo.
- Oikeesti, Asher? sanon ja katson Nadiaa. Mun täytyy tunnustaa sulle jotain, sanon.
- No mitä? Nadia sanoo. Ootko ihastunut herra täydelliseen? Nadia hekottaa.
- No hehe, sanon. Mä haluun olla sun kanssa rehellinen, joten tässä tulee: Mä ja Asher ollaan oltu yhessä, sanon ja katson maahan.
- Mitä, ja miten? Nadia kysyy.
- Asher on asunut Losissa, ja me oltiin yhdessä kuukausi, ja sitten Asher muutti Nyciin, ja me erottiin, sanon.
- Miks sä et kertonut, sehän saattaa vielä tykätä susta, Nadia sanoo ja näyttää pettyneeltä.
- Nadia, ei sun tarvii tollasta surra, kyllä te silti voitte mennä sinne treffeille, sanon.
- Niin voidaankin, Nadia sanoo. Mä oikeesti tykkään Asherista, ja haluun olla sille enemmän kuin ystävä. Mutta sulla oli jotain asiaa, Nadia sanoo.
- Tätä et kyllä usko, Amber just uhkaili mua! sanon Nadialle.
- Ai en usko, no jaa, Nadia sanoo. Sehän on ihan ilmiselvää, että se on mustasukkainen, ja syystäkin! Nadia sanoo. Mä voisin kyllä mennä vähän juttelemmaan sille muijalle sen asenteesta! Nadia sanoo, ja yrittää heittää Amberia omenalla. Saan kuitenkin estettyä Nadian heiton, ja laitan omenan takasin hedelmäkulhoon.
- Kuule Lilian, mä oon vähän miettinyt asioita, Nadia sanoo. Liittyen kouluun.
- No mitäs sä nyt oot miettinyt, koska siitä ei koskaan seuraa mitään hyvää, naurahdan.
- Nyt on jo Lauantai, ja huomenna pitäis jo lähteä, hän sanoo.
- Et kai sä vaan ehdota lintaamista?! kysyn.
- Se on ainoo vaihtoehto! Nadia parkaisee. En mäkään haluisi, mutta ei oo muita ideoita!
- Pakko olla! Sanon. Mulla menee koulussa niin hyvin, enkä haluu pilata sitä!
- Sanot sinä, oot hikke. Mä vihaan koulua, joten eipä haittaisi! Nadia huutaa.
- Mitä täällä tapahtuu? Sabrina kysyy.
- Nadia ehdotti lintsaamista! sanon.
- Nadia, ei me voida sellasta tehdä! Alexa sanoo.
- Mä ainakin aijon, vaikka yksin! Asher sano, että se ja muut aikoo lintsata, hän sanoo.
- Mä oon mukana, vaikka en idesta tykkääkään, mutta ei sitten montaa päivää! Sabrina sanoo.
- Mulla on idea! Alexa sanoo. Mehän voidaan laittaa opeille viestiä, että me ollaan menossa jalkapallo leirille!
- Tyhmin idea mitä mä oon kuullut! Nadia nauraa.
- No ei se nyt niin huono idea oo! sanon. Se vois toimia.
- No ookoo, jos teidän jääminen on siitä kiinni! Nadia sanoo, ja menee takaisin Asherin luokse.
- Amber kiristi mua! kerron Alexalle ja Sabrinalle.
- Mä arvasin, et siinä tytössä on jotain mätää, Sabrina sanoo. Mä näin täällä muuten yhen kivan näköisen pojan, Sabrina sanoo, ja punastuu. Hän osoittaa vaivihkaa poikaa, joka juttelee Benin kanssa.
- Mennään moikkaamaan sitä! Alexa sanoo.
- Ei varmana mennä! Sabrina sanoo.
- Mennään vaan! Sanon, ja kävelemme heidän luokseen.
- Ai moi Lilian! Ben sanoo, ja kääntyy puoleeni.
- Moi, sanon ja katson poikaa, josta Sabrina kertoi.
- Me ei olla tavattukkaan, sanon pojalle. Mä oon Lilian, ja tää on mun kaveri Sabrina, sanon.
- No moi Lilian ja Sabrina, mä oon Leo, poika sanoo.
- Ben, tulisitko vähän tonne mul ois asiaa, sanon, ja jätämme Sabrinan ja Leon kahden.
- Kuule, mun pitäis puhuu sulle Amberista, sanon.
- Mitä siitä? Ben kysyy.
- Hirveetä kertoo, mut Amber uhkaili mua, sanon.
- Mitä sä selität? Ben kysyy.
- Se uhkaili, et jos en pysy erossa susta, se ei vastaa seurauksista, sanon.
- Amber ei koskaan tekis noin, se on ihanin ja hyväsydämmisin ihminen, jonka mä tunnen, mutta sä taas oot hirveä valehtelija! Ben huutaa.
- Mitä musta? Amber kysyy.
- Lilian väitti, että sä oot uhkaillut sitä!
- Mä en koskaan tekisi sellaista, enkä varsinkaan Lilianille! Amber sanoo, ja haukkoo henkeään.
- Ben sun täytyy uskoa mua!! huudan, ja tunnen kun kyynel vierähtää poskelleni, ja juoksen yläkertaan, ja pamautan oven kiinni. Sabrina ja Alexa juoksevat perääni, ja Nadia menee Benin ja Amberin luokse.
- Te ootte molemmat hirveitä kusipäitä! hän sanoo, ja juoksee muiden perään.
Itken sängylläni pää tyynyyn painautuneena, ja mietin, kuinka paskaa mun elämä tällä hetkellä on. Kukaan kotona ei välitä musta, isä on kipeä ja nyt vielä tää! Voisiko paskempaa olla?
- Älä noista välitä, Sabrina sanoo.
Sä kyllä unohdat Benin ajanmyötä.
- Me kyllä tuetaan sua missä vaan! Alexa sanoo. Ne on kaikki ihan tyhmiä. Me voidaan vaan hengailla yhdessä nelistään.
- Voi vittu se Amber on kyl paskiaisten paskiainen! Tekis mieli vetää sitä turpaan, Nadia sanoo vihaisena.
- Rauhotutaanpa nyt kaikki! Alexa sanoo.
Halaamme toisiamme ja menemme vain nukkumaan toivoen, että bileet loppuisivat. Kuulen yöllä, että joku tulee koputtamaan Sabrinan ja Alexan oveen. Äänestä päätellen se oli Leo, joka tuli kysymään Sabrinan numeroa. Nadia kävi yöllä Raivoamassa Sabrinalle, joka nauroi kokoajan, kun viestitteli Leon kanssa. Joillain sentään menee hyvin..
Puhelimeni piippaa, ja huomaan, että viesti on Harperilta:
- Mitä vittua Lilian?!! Missä sä oot, ja kenen kanssa...

Kiitos kun luit, ja jätä mp kommenteihin💘

Forever YoursWhere stories live. Discover now