Kello on noin kuusi. Syön pimeässä keittiössä aamupalaa, ruisleipää ja muroja. Mulla on noin tunti aikaa valmistautua, ennen kuin Nadia tulee hakemaan. Oon jo pakannut tavarat valmiiksi, mutta tukka ja meikki pitää vielä hoitaa. Kun olen syönyt, hipsin yläkertaan, ja vaihdan päälleni karvatakkini ja sen alle mustat farkut ja valkoisen hupparin. Laitan hiuskeni sotkuiselle nutturalle, ja meikkaan. Saan Beniltä snäpin, jossa hän on autossa. Hän on kieltämättä aika söpö, sitä en voi kiistää.
Otan kangaskassin ja matkalaukkuni nurkasta, ja kävelen alakertaan.
Kiskon jalkoihini talvikenkäni. Tuntuu jotenkin oudolta lähteä johonkin ilman, että äiti tietää.
En tiedä, teenkö oikein. Mutta ei kyllä tehnyt äitikään, kun ei kertonut isästä. Enhän mä kuitenkaan lintsaa. Tai no, haluisin kyllä, mut en mä sellasta tee. Sitten ajatukseni katoavat, kun kuulen Nadian tööttäävän autosta. Katson taakseni, ja kaivan taskustani pienen paperilapun. Jätän sen Harperin takin taskuun, ja suljen sitten oven. Luotan Harperiin tästä perheestä eniten, ja uskon, ettei hän kerro äitille. Avaan Nadian auton takakontin, ja laitan matkalaukkuni sinne. Sitten hyppään Nadian viereen etupenkille.
- Ollaankos täällä valmiita ihan huikean hauskalle road tripille Lappiin? Nadia huutaa ja tööttää.
- Ihan oikeesti, sun uus auto on Porsche?!
- No ihan tällänen perus auto, Nadia hekottelee ja painaa kaasun pohjaan.
Pelästyn, koska en oikein luota Nadian ajotaitoihin. Nadia on kolaroinut autoistaan kaksi, ja yhdestä meni vaihdekeppi rikki. Ja hänen vanhempansa ostavat hänelle heti uuden auton. Mulla ei edes koskaan oo ollut autoa, vaikka oon Nadiaa muutaman kuukauden vanhempi.
Nadia kaartaa Porschensa Sabrinan talon eteen. Sabrina juoksee ulos ovesta, ja hänen pikkusiskonsa roikkuu hänen jalassaan.
- Ota mut mukaan, haluun lintsata ja tulla bilettämään teidän isojen kanssa! Sabrinan pikkusisko Lila rääkyy.
- Haluun myös löytää itelleni täydellisen sielunkunppanin, kuten mun kaveri Meghan. Se ja Jaakko on ollu yhessä jo kaks päivää! Ne on kuin luodut toisilleen!
- No öö, ensinnäkin oot 11-vuotias, sulla sitä paitsi on jo poikaystävänä se joku wannabe jonne, ja toisekseen, oonko noin tärkee sulle kun roikut mussa kiinni? Sabrina kysyy.
- Et sä oo mulle tärkee, haluun vaan sinne bileisiin. Ja mun ja Patrikin suhde ei vaan toimi. Se juo energiajuomaa!
- No kuule, mua ei vois vähempää kiinnostaa, Sabrina sanoo, ja lähtee juoksemaan autoa kohti.Se näytti siltä, että Sabrina olisi ollut kisaajana Ninja Warriorissa, tai että paparazzit hyökkäisivät hänen kimppuunsa. Hän kiskaisee Lilan irti hänen jalastaan, ja riuhtaisee auton oven auki.
- Kaasu pohjaan ja menoksi!!
Nadia painaa kaasun pohjaan, ja moottori pitää niin kovaa ääntä, että tärykalvot räjähtää. Nopeus kiihtyy melkein sataan, ja alan jo päässäni miettimään, mitä sanon ehdonalaisessa tuomarille, jos Nadia ajaa jonkun yli.
Otamme kyytiin myös Alexan, ja hän istuu takapenkille Sabrinan viereen.
Ajamme noin tunnin lentokentälle, ja juttelemme samalla niitä näitä. Tai siis Alexa puhuu, koska hän ei anna muille puheenvuoroa. Hän puhuu vaan kokoajan uudesta muotikurssista ja Andrewista.
Sitten olemme lentokentällä. Otamme laukkumme takakontista, ja kävelemme sisään. Ben ja muut istuvat yhden kahvilan pöydän ääressä, ja juttelevat. Kun Ben huomaa minut, hän huuta kovaan ääneen:
- Sieltähän ne mattimyöhäset tulevat!
Istumme pöydän ääreen, ja syömme vielä jotain pientä ennen kuin menemme turvatarkastukseen.
Ja tottakai turvatarkastuksessa jään kiinni, vaikka mulla ei ole mukana mitään myrkkyjä tai aineita.
Kävelen lentokoneeseen, ja katson paikkani lipusta. Etsin katseellani paikkaa numero 64. Ja kenen muunkaan vieressä voisin olla, kuin Benin..
- No mutta päivää liukastuja! Ben kailottaa, ja ängen hänen viereensä.
- Mulla on sitten koko lennon kuulokkeet korvissa, ettei mun tarvis kuunnella sua, sanon ja pistän airpodini korviin.
- Onkos aidot? Ben kysyy, ja naurahtaa.
- Tottakai on! sanon ja alan kuunnella musiikkia.Koko lennon ajan Ben juttelee takanaan istuvalle Asherille, ja katsoo välillä mua. Aina kun hän katsoo mua, käännyn häneen selin.
Lento menee muuten suht leppoisasti.Harper.West
Los angelesJohnny.west ja 675 muuta tykkäävät
Found this little cat💞🐈
Näytä kaikki 234 muuta kommenttia.
En voi uskoa tätä. Harper on Losissa!
Luultavasti katsomassa isää!
Nyt oon kyllä niin vihainen, että voisin nirhata Harperin. Miksi hän saa mennää katsomaan isää, mut mä en!? En kuitenkaan jaksa ajatella asiaa sen enempää. Ummistan silmäni, ja nukahdan.Herään, ja tajun äkkiä, että pääni nojaa Benin olkapäähän. Voi hitto!
Nostan pääni äkkiä pois hänen olkapäätään, ja käännyn häneen selin.
- Sä voisit nyt kiittää mun olkapäätä, Ben sanoo, ja nauramme molemmat Benin oudolle vitsille.Sitten olemme perillä. Katson ikkunasta ulos. Täällä on kaksi kertaa enemmän lunta kuin New Yorkissa.
Ja varmaan tuhat kertaa enemmän kuin Losissa!
Pääsemme koneesta ulos, ja kävelemme hakemaan laukkumme.
Kun olemme odottaneet laukkujamme varmaan puoli tuntia, ja kun vihdoin ne tulivat, kävelemme ulos. Ulkona on ihan hyytävän kylmä.
Laitamme laukkumme taksin takakontin. Joudumme menemään kolmella taksilla, koska meitä on suht paljon. Menemme Nadian, Sabrinan ja Alexan kanssa samaan taksiin.
- No niin Lilian, myönnä jo et sä tykkäät Benistä! Alexa sanoo.
- Oon sanonu, tän jo tuhat kertaa, en tykkää siitä! Sanon.
- Pitääkö suu pestä saippualla, kun sieltä tulee niin paljon valheita, Nadia sanoo.
Loppumatkan olemme hiljaa. Alexa näyttää Sabrinalle Andrewin insta kuvia. En haluaisi olla Sabrina. Tuota en vaan kestäisi. Siis oikeesti!Kiitos kun luit, ja jätä mp kommenteihin💞
YOU ARE READING
Forever Yours
Teen FictionLilian on muuttanut Los Angelesista veljensä, siskonsa ja äitinsä luokse New Yorkiin, eikä ole kovin innoissaan. Hän joutuu aloittamaan uudessa koulussa, ja etsiä uudet ystävät. Lilian saa myös kuulla ikäviä uutisia liittyen isäänsä. Lilianin koko m...