Tiputan vesilasin käsistäni. Pieni kyynel vierähtää silmäkulmastani ja alan itkemään.
- Senkö takia olen täällä? kysyn äidiltä.
Äiti katsoo maahan syyllisenä ja silloin vihani vain ryöpsähtää ulos.
- Mikä vitun ongelma sulla on, kun et kertonu mulle mitään!? Mä oon sen lapsi, ja mulla on oikeus tietää! Sitä paitsi, isä oli mulle kaikista tärkein, koska se ymmärsi mua, ja oli mun kanssa. Mut täällä kukaan ei oo mun tukena, kukaan ei halua maistaa mitään mitä mä oon kokannu, eikä kukaan edes oo mun kanssa. Vitun idiootit!!!!!
Juoksen ylös huoneeseeni, ja pamautan oven kiinni niin, että käytävän taulut heiluu.
Heittelen tyynyjäni päin huoneeni seiniä, ja hakkaan ikkunoita.
Sitten saan viestin meidän ryhmään:
- Alexa: Hottis Ben kutsu muutaman tyypin mukaan sen mökille😏😉
- Lilian: Millon, missä ja mihin?
- Sabrina: Huomenna, Lapissa ja kone lähtis Lauantaina klo 10!
- Nadia: Mä voin viedä meidät lentokentälle mun uudella autolla😉
- Lilian: Taas uus auto, oikeesti kuinka mones? Mut enpä oikein tiedä.
- Nadia: Hei, mun edellisestä autosta meni vaihdekeppi rikki! Ja lisäks, mennään vaan, saa vähän tuuletusta.
- Alexa: Mulle toi sopii, tuu sit Nadia hakemaan meitä kahdeksalta.
- Nadia: Juu👍 Käykö kaikille?
Sabrina: Ihan tosi Lilian, mennään vaan. Siitä tulee ihan varmasti kivaa!
Lilian: Okei, eipä haittaa päästä täältä pois.
Sabrina: Kaikki Okei?
Lilian: Kerron teille huomenna!Laitan puhelimen pois, ja alan pakata.
Mutta en aijo kertoa tästä äidille. En ainakaan lintsaa,vietän vaan viikonlopun Lapissa. Mutta Suomessa en ole koskaan käynyt. Oikeastaan, mummini on suomalainen, niin kuin isäkin, eli mulla kyllä on juuria Suomessa. Mutta tällainen mahdollisuus täytyy hyödyntää. Haluan päästä täältä pois. En New Yorkista, kotoa vain.Pakkaan mukaan kaiken tarpeellisen, ja mietin jo asun valmiiksi. Päädyn laittamaan päälleni jotain lämmintä. Olenhan menossa Lappiin, kylmään paikkaan jossa on talvi.
Päädyn siis laittamaan päälleni karvatakkini, ja sen alle mustan neuleen ja revityt farkut. Hiukset jätän auki, ja otan kangaskassin koneeseen. Kun tavarat on pakattu, haen vielä keittiöstä evästä matkalle.
Hipsin alakertaan, ja keittiöön. Nään keittiössä isoveljeni pussailemassa ja kiehnäämässä tyttöystävänsä kanssa. Voiko ällömpää olla? No ei!- Leikitäänkö etten ole täällä? sanon ja hipsin jääkaapille.
- Voi vittu sun kanssa pikkusisko! Johnny sanoo ja lyö minua.
- Ai hitto, sanon ja lyön häntä leipä pussilla.
- Mun pitää nyt lähteä, sanoo Johnnyn tyttöystävä Emma.
Hän antaa suukon Johnnyn poskelle, ja lähtee.
- Te teette mut sairaiks, sanon ja esitän oksentavani.
- Voi anteeks, yökköotus, Johnny sanoo, ja ottaa jääkaapista cokiksen,ja avaa sen niin, että sitä roiskuu päälleni.
- Lopeta! huudan ja näytän hänelle keskaria.
- Mä aijon muuten pitää huomenna bileet täällä meillä, Johnny sanoo.
- Ja aiotteko ryyppää niin että pää menee pyörälle, kysyn.
- Ei sinne tuu alkoholia, Johnny sanoo.
Mä tilasin jo limua!
- Niin varmaan, sanon ja nauran.
- Et saa sitten olla täällä huomenna! hän sanoo.
- En oo täällä koko viikonloppuna, koska meen Alexalle, valehtelen, ja otan kaapista välipalapatukoita evääksi.
- Ootko varma? Johnny kysyy.
- Juu, sanon ja juoksen portaat ylös yläkertaan.Vaihdan päälleni yövaatteet ja pesen hampaat ja kasvot. Tarkistan vielä, että kaikki on matkalaukussa huomista varten. Kuuntelen musiikkia ja selaan puhelinta.
Johnny.West
New yorkHarper.West ja 546 muuta tykkäävät
I love you Emma❤️
Andrewpatrick: Kukas sen kuvan otti?
Lilian.ariana: Toi on mun isoveli🙊Näytä kaikki 123 muuta kommenttia.
Sitten menen nukkumaan. Katson ikkunastani ulos, ja tajuan taas, että kyynel vierähtää silmäkulmastani. Sitten kyyneliä alkaa tulvia, ja alan itkemään. En vaan voi uskoa tätä. Isä on aina ollut mulle ykkönen. Hän on aina ollut tukenani. Silloinkin kun mua 5lk kiusattiin akneni takia, isä antoi mulle itseluottamusta. Isä aina kannusti mua olemaan oma itseni, ja että en voi aknelleni mitään. Että akne ei muuta mua. Olen aina sama ihana ihminen. Isä aina auttoi mua läksyissä ja koulujutuissa. Isä oli musta ylpeä. Kun isä löysi uuden naisystävän, en aluksi pitänyt hänestä. Mutta sitten ajattelin, että haluan isän parasta. Haluan että isä on onnellinen. Sitä isäkin halusi. Että olisin onnellinen. Mutta nyt isä on kaukana musta. Ja hän on sairas. Miksi olen täällä juuri silloin, kun isä tarvitsisi minua? Isä ei halua satuttaa mua. Isä ei välttämättä kohta enää ole täällä. Hän voi kuolla. Jos isä kuolee, olen surullinen koko loppu ikäni.
Isä ei saa kuolla. Jos isä kuolee, en pääse hänen luokseen. En saa sanoa hyvästejä. En anna isän kuolla!
Isä tulee aina olemaan mun sankari<3Kiitos kun luit, ja jätä mp kommenteihin💓
YOU ARE READING
Forever Yours
Teen FictionLilian on muuttanut Los Angelesista veljensä, siskonsa ja äitinsä luokse New Yorkiin, eikä ole kovin innoissaan. Hän joutuu aloittamaan uudessa koulussa, ja etsiä uudet ystävät. Lilian saa myös kuulla ikäviä uutisia liittyen isäänsä. Lilianin koko m...