Istun järven rannassa, nuotion ääressä, odotamassa että Ben tulee. Hän sanoi menevänsä eroamaan Amberistä, ja tulee sitten takaisin. Olen niin onnellinen. Saan olla sen pojan kanssa, kenen haluan. Uskon, ettei Ben riko sydäntäni niinku ex-poikaystäväni. Nään, kun Ben kävelee kalliolta alas, ja tulee luokseni.
- No, erositteko te? Kysyn hymy huulillani.
- Lilian, Ben sanoo, ja kävelee lähemmäs. - Musta tuntuu, et tää ei ehkä sittenkään oo oikein..
- Mitä?
- Mä taidan silti tykätä Amberistä, ja haluun sittenkin olla sen kaa. Meidän juttu ei välttämättä ehkä toimis..
- Siis tarkoitatko sä, et sä et eronnu Amberista?! Kysyn, ja alan kiihtyä.
- Anteeks, mut en, Ben sanoo.
- Mä en voi uskoa tätä! Sanon, ja katson järvelle.
- Kai me silti voidaan olla ystäviä? Ben sanoo.
- Mene! Sanon.
- Mitä? Ben sanoo.
- Mee vittuun mun elämästä!!!Istun nuotiolla. Yksin. Olen itkenyt silmäni ruvelle, ja heitellyt kiviä järveen. Kivien kanssa järveen lensi myös Benin antama kaulakoru. En vaan voi uskoa tätä. Ben oikeasti halusi Amberin. Olinko hänelle joku vitsi? En ikinä ajatellut, että hän olisi tuollainen paskiainen, joka käyttää muita hyväkseen. Haluan täältä vaan pois mahdollisimman nopeasti!
Avaan Nadian ja minun huoneen oven, ja istun sängylle. Laitan pääni tyynyyn, ja itken. Kuulen, kun joku avaa oven.
- Ai, säkin oot täällä, Nadia sanoo, ja on jo lähdössä pois.
- Nadia odota! Sanon, ja istun.
- Mitä? Hän kysyy ärtyneenä.
- Sori vielä siitä Asher jutusta! - Mun oli tarkoitus tehdä Ben mustasukkaseks, mun sit suututinkin sut! Sanon.
- No, ei se mitään, Nadia sanoo. - En kyllä enää ikinä haluu olla Amberin kaveri! Se oli mun elämäni kamalimmat pari päivää! Nadia sanoo.
- Älä pliis sano sen ihmisen nimee, sanon.
- Miks?Selitän Nadialle kaiken tämän päivän tapahtumista.
- Ei vittu mikä pelle! Nadia huutaa. - Se poika niin saa kuulla kunniansa!
- Mä haluun vaan täältä pois!
- No katotaanko mitä lentoja huomenna menee? Nadia kysyy.
- Joo! Sanon. - Mä käyn hakemassa Alexan ja Sabrinan.Katsomme noin tunnin lentoja, ja varaamme lennon, joka lähtee aamulla kello 11.15.
Pakkaamme tavarat valmiiksi, ja sitten vain juttelemme. Vaikka mulla ei ole poikaystävää, niin ainakin mulla on maailman parhaat ystävät!
Sitten nukahdamme kaikki toistemme viereen.Kello on 6.00 lauantai aamuna. Syömme hiirenhiljaa aamupalaa keittiössä. Tai no yritämme ainakin olla hiljaa, mutta se on todella hankalaa. Syömme kaiken niin nopeasti kuin pystymme, ja haemme sitten matkalaukkumme. Menemme lentokentälle bussilla. Istun Sabrinan viereen, ja Nadia ja Alexa istuvat takanamme.
- Katoksä Leon kuvia? Kysyn, ja katson Sabrinan puhelinta.Leo.michel
Los AnglesBen.caleb ja 345 muuta tykkäävät.
What's up to you?
Mckenna.kelson: ❣️💞
Näytä kaikki 134 kommenttia.
- Enhän mä nyt, stalkkais höpö höpö, se on sun heiniä, Sabrina sanoo. - Mut hetkinen, kuka on Mckenna?! Onko se joku sen tyttöystävä?!
- Rauhotu! Se voi olla joku sen sisko, sanon.
- Toivottavasti.
- Missä Leo ees asuu? Kysyn.
- Sen äiti asuu Losissa, mutta isä New Yorkissa, joten se käy siellä välillä!
- Okei, sanon, ja katson ulos ikkunasta.Olemme perillä. Lentokenttä on täynnä autoja, ja ihmisiä liikkua matkalaukkujaan vetäen. Pääsen vihdoinkin kotiin!
Kiitos kun luit, ja jätä mp kommenteihin! 💞
YOU ARE READING
Forever Yours
Teen FictionLilian on muuttanut Los Angelesista veljensä, siskonsa ja äitinsä luokse New Yorkiin, eikä ole kovin innoissaan. Hän joutuu aloittamaan uudessa koulussa, ja etsiä uudet ystävät. Lilian saa myös kuulla ikäviä uutisia liittyen isäänsä. Lilianin koko m...