Yaz tatili gelmişti ve ben artık son sınıf olacaktım. Bunun heyecanına henüz giremeden Kai ortalardan kaybolmuştu ve nerede olduğunu da bilmiyordum.
Annesi hangi hayvanın derisi ve kürkü olduğunu bilmeden giydiği süslü kıyafetleri, babası üç güne bir değiştirdiği range rover'ıyla geçip giderdi önümden. Ne sela vardı ne tasa, olmasın da gerçi. Bana gökdelenden bakar gibi attıkları bakışlar ve sinir bozucu tavırları yetiyordu da artıyordu bile.
Tatil girdiğinden beri Kai'yi sadece bir kere görmüştüm. O da telefonda heyecanlı heyecanlı birileriyle konuştuğu andı. Kimle konuşuyordu bilmiyordum. Bir kıza çıkma teklifi etti o da kabul etti diye düşündüm. Muhtemelen öyleydi.
Ben de işte onun yokluğunda yıkık yıkık takılıyordum. Sabahları iş yapıyor ve uyuyor, akşamları it gibi ders çalışıyordum. Bazen Taeyong ve Baekhyun geliyordu. Yerim yoktu, ailesiyle seyehatteydi ama sık sık görüntülü konuşup mesajlaşıyorduk. Ona bazen ders bile anlatıyordum, deli kız!
"Hyung bence Kai sarışıntopya diye bi gezegen buldu ve oraya göçtü"
"Öğğğ kusuyorum şu an Yong, bok gibi bir espri anlayışı var"
Taeyong bir avuç daha çekirdek aldı
"Ben ciddiyim olum başka bir şey gelmiyor aklıma"
"Taeyong, aklın yok. Zorlama"
Taeyong bana dil çıkarıp çekirdeklerini çitleyip hunharca çitlemeye devam etti. Ben de onun çekirdek çöplerini hunharca yere atışını seyrediyordum.
"Oraları ben temizliycem yalnız biliyon demi"
"İnstagramına niye hiç bakmıyon oğlum eskiden ne zaman gönderi atsa direk dalardın oraya"
Tabi konuyu değiştirmeye çalışıyordu orospu çocuğu. Neyse artık ona temizletirim ben de napayım
"Sildim instagramı, ders çalışıcam oğlum! Şu an bile aklımda coğrafya ezberlerim var"
Taeyong gün içerisindeki sekiz bininci orospuluğunu yapıp bana çitlediği çekirdek kabuklarını fırlattı.
"Ne yani beni dinlemiyor muydun?!"
Ben de ona çekirdek kabukları fırlattım
"Ulan ayı mısın sen ha?! Hayır ayıdan kalır bir yanın yok ta ondan diyorum!"
Biz salak salak boğuşurken Taeyong telefonuna bildirim gelmişti. Jaehyun onun fotoğrafını beğenmişti! Taeyong kalkıp çığlık atarak zıplarken onu baya bi zor tutabilmiştim.
"Lan dur sakin ol!"
"B-Beğenmiş.. G-Gönderimi beğenmiş!"
Gözlerinden çiçekler fırlatıyor, bir yerleri de ona destek oluyordu.
"Lan indir şunu yolun ortasında... Birileri görecek indir şunu!"
Taeyong sonunda kendine gelebilmişti, hemen indirmeye çalıştı küçük beyi. Küçük diyordum çünkü onunki kısaydı biraz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kapıcının oğlu
Fanficpişt, kapıcının oğlu, ağzın değil elin iş yapsın her yeri bok götürüyor