Siktiğimin fotoğraf çekimi nihayet bitmişti. Ama vallahi ben de bitmiştim. Ayaklarımda derman yoktu, kollarım tutmuyordu. Ve sınıftakilerin siktiğimin sorularına maruz kalıyordum. Okulda ne kadar lanet olası sevimsiz tip varsa bana bakıp aralarında fısır fısır dedikodumu yapıyordu.
"Bir dahaki çekimler ne zaman?"
"G-Dragon'u gördün mü?"
"YG nasıl bir yer?"
"Çalışanlar sana nasıl davrandı?"
"Okulu bırakacak mısın?"
"Menajerin var mı?"
"Yemek yemene izin verdiler mi?"
Bu sikik dergi çekimi bir halta yaramamıştı çünkü olduğum dergide sadece bir sayfada bir tane fotoğrafım vardı. Bir hafta boyunca ağzıma sıçılmış ama asla karşılığını alamamıştım.
Sorun değildi, isterlerse hiç fotoğrafımı koymasınlar benim derdim kendimi göstermek değildi. Ama madem o kadar uğraşmış ve para almıştım, en azından kapağa çıkmasam bile daha fazla fotoğrafım koyulabilirdi.
Lanet olası tipler lanet olası sorularını sormaya devam ediyorlardı. Ellerimi kenetleyip başımın arkasına yasladım.
"Size sadece şunu söyleyeceğim. HEMEN SİKTİĞİMİN SINIFLARINIZA GERİ DÖNÜN SADECE İKİ FOTOĞRAFIM VAR ZATEN MMA'DE ÖDÜL FALAN ALMADIM HER ŞEYİ ABARTMAYIN OROSPU ÇOCUKLARI HADİ ŞİMDİ DEFOLUN"
Kızların bazıları bağırmamı bile havalı bulmuş, bazıları korkup sonunda kaçabilmişti.
Eğer Kore'de asla yakışıklı erkeklerin bulunmadığı bir okuldaysanız kızlar ota boka yürür. Değişik bir tipiniz varsa ve uzun boyluysanız bütün ilgi üzerinizde olur.
Ama inanın bana, bunu istemezsiniz.
Ders boş olduğu için bunu fırsat bilip kafamı sıranın üstüne koydum ve vücudumu uyku moduna aldım, bir saatlik uykuyla duruyordum.
O gün Taeyong okula gelmemişti ve onsuzken kendimi boşluğa atasım geliyordu. Çok fena hastaydı ve çıkışta bir saatlik uykuma rağmen onun yanına gitmeliydim. Ama şimdi, uyumak istiyordum...
Kafamda o kadar çok şey vardı ki, hangisini hafızamdan silsem diye düşünüyor ama sonra bunu yapamayacağımı bildiğim aklıma geliyordu. Silsem de sonradan o sildiğim şeyi geri yüklemek gerekecekti.
Kai'ye yaptığım şeyi hala akledememiştim. Resmen bile bile onun hayalleriyle oynamıştım. Hem de iki saniyede!
Sanırım götlük bizim ailede gelenekti. Babam gerçekten de götün tekiydi. Annem? Annemi hiç tanıma fırsatım olmamıştı çünkü sadece bir tane fotoğrafı vardı. Babam onu anlatsa, heh bok. O anlatacaksa eğer mümkünse hiç bilmeyeyim daha iyi.
Ama annem bence iyi bir kadındır. Çünkü anneler iyi olmalı değil mi?
Annemi düşünerek, biraz da babamı düşünerek ders biter bitmez Kai'ye gittim. Benden önce okuldan çıkardı ama eve geç giderdi. Ama muhtemelen benim yüzümden efkarlıydı ve o yüzden kendini yatağına mahkum etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kapıcının oğlu
Fiksi Penggemarpişt, kapıcının oğlu, ağzın değil elin iş yapsın her yeri bok götürüyor