Seon Ji,Da Hyul,Miyeon terkedu melihat susuk Haeri terbaring di dalam khemah.
"Aku rasa aku dah ikat dia ketat tadi." Ujar Seon Ji sambil menolak-nolak lidahnya pada pipi.
Pelik.Mustahil Haeri boleh membuka ikatan tali itu sendiri.
"Huh !" Mata Jung miyeon membulat,dia menekup mulutnya.
"Wae ?!" Balas kedua-dua orang itu serentak.
"Entah-entah..Ada hantu tolong dia" Teka si Jung Miyeon.
Merepek betul.Mana ada hantu nak tolong manusia,tolong takutkan ada lah.
Masing-masing sudah tercengang.Tidak sangka si Jung Miyeon ni bebal tahap padu.Bebalnya pekat betul langsung tak campur air.
"Kau jangan merepek boleh tak ?!" Balas Dahyul.Dahi Jung Miyeon dijentik.
"Entah kau ni..Bebal tu bagi babi" sampuk si shae entah muncul dari mana kemudian menghilang HAHAHAHA GUE SUKA AYAT LO.
"Aku cakap je..Mana tahu kan..."
"Tak logik lah Yeon ! Babo !" Ujar Seon Ji.
Tiba-tiba tubuh Haeri bergerak.
Dia mengesat mata yang terasa berpasir.Sebenarnya dia mengantuk lagi tetapi suara yang bising-bising membuatkan dia terbangun.
"Huh ? Kenapa kecoh-kecoh ni ?" Soal Haeri pelik.Jam disebelah dijeling sekilas.baru pukul 4.30,pelajar lain pun belum bangun.Otaknya masih tepu,belum dapat memproses apa-apa.
"Tak ada apa lah..." tipu Da Hyul sambil menjeling Haeri.
.
Pada pagi itu semua pelajar lelaki dikehendaki mencari kayu api manakala pelajar perempuan menyediakan bahan untuk dimasak.
Sedang ralit Haeri menyediakan tempat meletak cerek satu suara menyapanya.
"Huii..."
Haeri memandang sebelah kanan
"Aarghh!" alangkah terkejutnya dia melihat figura berbaju lusuh wajah pucat memandang dia.
YOU ARE READING
✔Lost Soul - JJK
Fanfiction"Roh apa ? Shah rokh khan ke ?" - Jeon Haeri. storylinenya hanat macam ribena beautiful cover by : ttaeencem Start : 17/11/19 End : 12/12/19