P/s: kat sini ada bab 18+ tapi bukan berkaitan dengan s*x ia berkaitan penderaan tak berasas.Taknak baca skip jangan report nanti aku nanges HAHAHAHAHAH
"3 EKOR PEMBULI DIBERKAS POLIS"
Tajuk yang tertera di akhbar itu cukup membuatkan ketiga-tiga nate beruk itu ketakutan.Seon Ji,Da hyul,Jung Miyeon berkumpul di sebuah rumah kosong.Risau jika diri mereka diberkas polis,segala peralatan gajet mereka telah campak ke dalam loji taik anjeng kerana takut dijejaki.
"Macam mana ni Da hyul ? Aku tak salah" Seon Ji menggigil ketakutan sambil memeluk tubuhnya
"Eh kau diam boleh tak ?!" Jerit Da hyul kepada Seon ji.Darahnya sudah menggelegak,sejak tadi Seon ji tidak habis-habis membebel.
Jung Miyeon pula kekal membisu,tangannya terketar-ketar ketakutan.Mereka tak pernah merasai perasaan segugup ini.
"Arghhh !! Kenapa kita tak fikir dulu ?!" Dahyul menghentak kepalanya di dinding kuat.
"Hoi ! Korang buat apa dekat port aku ?!" Jerit Shae bersama 4 orang taikonya.Serentak itu mereka bertiga berdiri menggigil ketakutan.
"Ah..maa...maaf...kkkk...kami pergi dulu" ujar Jung Miyeon terketar-ketar.Merek bertiga baru saja hendak meninggalkan tempat tersebut namun ditahan
"Hm aku bukan apalah,orang yang masuk port aku ni ada dua je kemungkinan...Bayar duit atau.." shae tergelak sinis diikuti taikonya dibelakang yang berbadan besar.
Mereka bertiga ketakutan,Jung Miyeon terlalu takut sehingga terkencing.
"..nyawa melayang" shae tersenyum bangga.Tangannya memberikan isyarat kepada taikonya untuk menangkap mereka bertiga.
"Kkk...kami tak ada duit lah bodooh ! Lepas !" Jerit Da hyul sambil meronta-ronta kemudian bertindak meludah di muka salah seorang taiko shae.
"BABI PUNYA BETINA !" Pipi da hyul ditampar kuat sehingga cecair pekat mengalir dihujung bibir.
"Korang kalau nak kena macam kawan korang ni,buat lah macam dia" Ujar Shae dingin.
Jung miyeon dan Seon ji menelan air liur yang terasa perit.
Mereka bertiga diikat dikerusi berasingan.Yang pastinya kerusi tersebut nampak canggih dan...
..pelik.
"Hidupkan kuasa elektrik semaksimum yang boleh" arah shae kegeraman.Dia paling pantang orang yang tidak dikenali memasuki portnya.lebih2 lagi dia seorang psycho path yang kaya raya.
"Jangannnnn" jerit seon ji dan
Zzzzzzz
Badan mereka terkena renjutan elektrik selama 15 minit tanpa henti sehingga rambut mereka bertukar menjadi kejung.
"Dah mati belum ?" Soal Shae sambil berjalan perlahan-lahan ke arah mereka.
Mata Seonji,Dahyul dan Jung miyeon masih lagi terbuka kecil membuatkan Shae tidak berpuas hati.
"Bagi aku pisau rembo tu" arah Shae geram,ingatkan dah mampus rupanya macam harey tak mampus2 degil betul !
Mereka bertiga sudah menggeleng lemah.
Salah seorang dari mereka menghulurkan pisau rembo kepada Shae.
Shae menilik pisau tersebut sambil tersengih jahat.Dia memandang pisau dan mereka bertiga bersilih ganti.
"Untuk kau..." pisau tersebut dimainkan pada leher Da hyul secara lemah lembut.
Dahyul sudah tidak berdaya untuk melawa.
"Ini balasan diaaa" pisau tersebut dicakar dengan rakus dan kejam beberapa kali dibahagian bawah mata dahyul sehingga darah likat membanjiri wajahnya.
"aaaaaaarhhhhgggg" Jeritan dahyul bergema disegenap ruang tersebut namun masih tidak dapat didengari sesiapa kerana rumah tersebut terlalu tersembunyi.
"Lepastuuuuu..." Shae tersenyum kemenangan dan ssup !
Pisau tersebut dipacakkan diatas kepala Dahyul sehingga mengenai otaknya.
Akhirnya Dahyul berjaya dilenyapkan.
"1 dah mampus,tinggal 2 je HAHAHAHAHAHAH" shae gelak kuat dan pisau tersebut ditarik dari kepala Dahyul.
"Eeee keras betul kepala kau,Greg kau cabut" arah Shae dan menyilangkan tangan di dada.
"Good..Sekarang giliran kau pula" apabila Greg memberikan pisau tersebut shae berjalan ke arah Seon Ji.
Seonji meronta-ronta.
"Diam lah bodoh !!!!!!!!" Shae geram dan dia menikam jantung Seonji sebanyak 45 kali tanpa belas kasihan.Amarahnya menggelegak apabila Seonji meronta-ronta.
"Tak cukup ! Lee bagi aku pistol" tangan dihulurkan kepada Lee dan pistol bertuakr tangan
"1..2...3.."
Boom boombombombom
Shae menembak Seonji sehingga pelurunya habis diselangi tawa yang menakutkan.Tubuh seonji terkulai.Darah menitik nitik dari kerusi tersebut seperti air hujan.
"HAHAHAHAHAHAHAHAH"
"Kau tak kenal siapa aku" shae tersenyum sinis.
"Hi sayang...Kau dah ready ?" Soal Shae sambil memainkan pistol di dagu Jung Miyeon.
Jung miyeon senyap.Dia takut dia bakal menerima nasib yang sama seperti seonji.
"Untuk kau aku bagi ringan sikit.." racun tikus yang berada diatas meja diambil.
"Bon,James kau nganga mulut dia besar besar" ujar Shae sambil menilik racun tersebut.
Ubat gegat racun tikus .
Shae tersenyum sinis dan racun tersebut dituang kedalam mulut Jung miyeon
"KAU TELAN !!! ATAU AKU BAKAR KAU HIDUP-HIDUP" Jerit Shae apabila Jung miyeon tidak menelan racun tersebut dan menuang air paip kedalam mulutnya.
Racun tersebut dituang kedalam mulut Jung Miyeon sehingga plastik tersebut menjadi kosong.
Akhirnya buih yang banyak kelaur dari mulut Miyeon dan ketiga-tiga mereka mati ditangan manusia kejam bernama Shae.
"Settle.Clean !" Arah shae dan melangkah keluar dari temoat tersebut.Keempat-empat taikonya faham akan arahan tersebut kemudian mengangkat mayat mereka bertiga dan dibuang ke sungai berasid.
Tbc.
Chapter ni atas permintaan saeshaegull Hahahahahahahha.
YOU ARE READING
✔Lost Soul - JJK
Hayran Kurgu"Roh apa ? Shah rokh khan ke ?" - Jeon Haeri. storylinenya hanat macam ribena beautiful cover by : ttaeencem Start : 17/11/19 End : 12/12/19