Daemot
Pohľad James
Keď sme ju naložili do autá bola sladká . Viem bol som možno nepríjemný na jej brata a dosť násilný . Keď sme sa bili povedal som mu * rob sa že si mŕtvy a zastav si srdce , a budeš žiť *
Poslúchol má . Alfa s kráľovskej krvy si vie zastaviť srdce na 1 minútu . Zaujímavé že ?
Jej brat je nevlastný . Je s kráľovského rodu .
Ona o tom nevie očividne . Zároveň ja mám krv tiež kráľovskú ale aj dark krv (temnú ) .Palác
Došli sme do nášho paláca . Za hradbou sú veľa domov a domčekov . Naši bojovníci ,kuchári ,stopari a podobne .
Vošli sme dnu „ Dobrý večer Alfa to je Luna ? Treba Vám s niečim pomôcť ?" Pozrel som na moju Betu „ všetko je v pohode , uložte len Lunu do jej spálni ." Položil som Michell na gauč „ Samozrejme Alfa ." Poklonil sa „ Beta kde mám svojho Daemota ?" Pozrel na mňa „vo vašej izbe pane ." Kyvol som hlavou .
Každý alfa , beta a omega majú Daemota ale iný bojovníci tiež ale nie takého ako my . Michell doma nemala žiadneho svojho Daemota .
Alfa má najsilnejšieho a tak povedané najlepšieho Daemota . Beta múdreho . Omega rýchleho a vytrvalého .Asi sa pýtate kto a čo je to Daemot .
Daemot je zviera . Slovo pochádza s veľmi starého jazyku. Naši predkovia ho mali a mame ho aj my .
Daemot je vlastne duša ktorá sa očistila a zobrala podobu na seba zvieratá . S minulého života si po čase pamätá len útržky .Daemot je zviera . Môže byt v rôznej podobne , líška , pes , vták , plaz aj dokonca medveď .
Odráža sa to od vašej povahy a osobnosti . Daemota získate od 17-23 rokov , potom už nie . Ja som ho získal v 20.
Môj Daemot je panter . Presnejšie čierny panter s ČervenoŽltymi očami . Je silný a aj bystrí . Je vysoký 150 cm . Môj Daemot sa volá Black . Trocha nezvyčajne meno.Daemota máte od jeho narodenia potom sa s vami spojí .
Daemotom sa viete rozprávať ale aj v mysli , vie počuť aj vašho vlka aj v mysli sa s ním rozprávať . Ale rozmiete mu len vy ostatny nie . Rozprávate sa s ním ako s človekom . Odpovedať Vám tiež vie .Ostatny Daemoty sa vedia rozprávať navzájom spolu .
Pomôže Vám pri problémoch . Cíti vašu bolesť aj vy jeho . Ste s ním úzko spojený . Máte puto . Puto ktoré sa nedá pretrhnúť .
Je to podobne ako puto s spriaznenou dušou . Ale keď zomrie vás Daemot vy nezomriete ale cítite sa previnilé a zároveň , no to sa nedá popísať slovami . S spriaznenou dušou ste spojený na iný princíp . Ak zomrie zomriete aj vy .(Prestavte si ho s ČervenoŽltymi očami .)
Vošiel som do pracovne . Nalial som si pohár Wisky . Prišiel ku mne Black „ vieš že by si nemal piť. Škodí to zdraviu ." Pozrel som na neho a sadol si do kresla „ bez teba to neviem ."
Podišiel ku mne a sadol si vedľa mňa .
Pohladkal som ho na hlave ako vždy „ už si našiel svoju Lunu ? Citim pach na tebe ženy ."
Musel som sa zasmiať „ áno našiel ." Pozrel na mňa s radosťou „ a má svojho Daemota ?"
Pohľad mi zosmutnel . Aspoň by sa mal s kým baviť keby že má „ bohužiaľ nie , ešte je mladá . Získa ho , asi ani nevie že take niečo existuje . Keďže mi sme kráľovsky rod má z nás každý Daemota Blacku ale ona neni s kráľovskej rodiny , jej rodina asi nemá Daemotou ."
Dokončil som svoj maly preslov „ chápem tá James ." Ja „ len viem že jej brat má Daemota líšku ale on je jej nevlastný brat ." Povzdychol som si „ chápem tá , poďme si odpočinúť . Čaká nás náročný deň zajtra ." Usmial som sa . Vždy má poteší „ tak teda poďme ."
Išli sme po chodbách „ ako vyzerá ? Je krásna ako si vždy o nej hovoril ?"
Keby len krásna „ áno je ale je aj tvrdohlavá. Zajtra ti ju predstavím ."Prišli sme do spálne . Vyzliekol som sa a ľahol som si do postele . Vedľa mňa aj Black. Čo by som bez teba robil Black . A čo som ja ?
Konverzácia
Black
James
BillyOkay okay tak prepáč Billy viem si tu aj ty .
Prepáč Billy ale ty nie si hmotný ako ja .
No dovoľ ty panter .
Tak to ďakujem polichotil si my .
Keby že sa viem zhmotnit len tak , tak tá roztrhám .Hnusák .
Môžte prestať vy dvaja !! Nikto sa trhať nebude . Billy ty si vo mne . Ty si vlastne JA!
A Black je môj Daemont . Už to pochop . A teraz spat som unavený ...Pokračovanie nabudúce
Čo hovoríte ? Páčilo sa ?
Trocha zápletka ale po čase to pochopíte .S láskou
-D
YOU ARE READING
MÃTĒ SÕŪŁ
WerewolfExistuje niekde vaša spriaznená duša? Predstavte si svet, v ktorom ju môžete nájsť vďaka jedinej vône.Je to zložitejšie ako si len predstavujete.Pretože dokonca aj spriaznené duše majú svoje tajomstvá.