James pohľad
Hneď ako som opustil izbu vydal som sa na bojisko.Rýchlejším krokom sme vyšli von a tam som sa premenil.
Rozbehol som sa aj s druhou Betou Keithom sme sa rozbehli na sever.Do pár minút sme tam boli.Vzdialili sme sa o trochu dozadu.Ostatný naši vlci hneď nás zacítili a pribehli k nám.No Mike sa tam bil s omegou nevinnej svorky.
Billy čo navrhuješ?Osobne by som ho obkľúčil jeho temná stránka nie je v poriadku.Snažím sa spojiť s jeho vlkom no niečo má blokuje ako nejaká bariéra.Skús ísť v kľude k nemu a použijeme náš alfa hlas.Veď sme Alfa nie snáď?
Jo ďakujem za typ.Pomalym krokom som sa blížil Mike má spozoroval a spozornel.Zavrčal som a potiahol pazúrmi dozadu aby sa podriadil.On sklonil hlavu a zavrčal.Zopakoval som to ešte raz.Neposlúchol, ale odsunul sa ďalej odo mňa a zavyl „Vyzývam ťa Alfa James na súboj o pôst Alfy."
Zdvihol hlavu dohora a ja som sa vzpriamil a poslal mu myšlienku „Chápem ťa Mike tvoja temná stránka ťa ovláda.Nechcem ti ublížiť v boji a nechcem s tebou ani súperiť."
Zavrčal „Si slaboch.Nič si nikdy nedokázal a ani nedokážeš.Pôst Alfy si dostal zadarmo,dokonca ani Luna ťa neberie za Alfu."
Postavil sa do bojového postoju.Ja tiež.
Pustime sa do toho? Nič iné nám nezostáva Billy.
Každému s svorky som dal vedieť nech sa držia späť a nech zabezpečia malú svorku.(Tu nevinnú )
Vrhol sa na mňa ako víchor.Zdvihol som mohutnú labu a škrabol ho cez oko.Jeho to odhodilo ďalej.On sa ale pozbieral a skočil na mňa bol nadomnou.Jeho hlava smerovala do prava na krku ale ja som mu stihol uhnúť.Keď som uhol on v tej rychlosti mi zaryl pazúre do pravého boku s celej sily čo mi aj pretrhlo kožu.
Zavrčal som od zlosti a odkopol ho zadnými nohami zo mňa.Postavil som sa a zacítil som krv,krvácam.
Mike zavrčal a skočil zas po mne tento krát som mu odkočil a kusol ho do pravej nohy zadnej.Zakňučal slabo,vyslal som mu myšlienku„Mike musíme prestať tým to nikdy neskočí.Buď ty alebo ja.Vzdaj sa a prežiješ."
Pozrel som na neho a zavrčal Alfa hlásom.
Stále nič bojuje sám s sebou.Vidím to na ňom„Nikdy sa nevzdám.Nikdy zabijem ťa pred všetkými pokial budem žiť a budem pri vedomí!"
Skočil po mne zas a znova.Tento krát mi pošlrabal pravu zadnú nohu.Vrhli sme sa zas do seba.Stali sme na 2 a kusali sa navzájom(Poznámka : hore obrázok.).
Prenechaj mi plnú kontrolu.Nie si sa zblazil ? Čo keď to nevrátime späť?!Ale áno bude to v pohode.Nerobili sme to len raz.
Dobre„Edusyus adieykus ryzus."Mám kontrolu jde se na to.
Kusol som ho do krku ale nie silno a odhodil ho ďalej odomňa o kameň si buchol hlavu,vyslal som myšlienku jeho vlkovi„Ryan preber sa.Prevezmi kontrolu nad jeho temnou stránkou.Viem je to ťažké ale verím ti." Mike pozrel na nás.Krvácal viac než ja.Bojoval sám s sebou.Nevedel ustať na nohách.Chodil s práva do ľava.Vyslal my myšlienku teraz on„Ešte sme neskončili." Jeho oči nadobudli sýtu modrú farbu.Premenil sa na človeka„James?" A odpadol.
Ohhh to neni dobre.Dobre James je to na tebe„Edusyus adieykus ryzus"Prebral som sa.Videl som pár sekúnd rozmazane ale to sa spravilo.Vsetko čo sa dialo som vnímal z diaľky ako aj minule.Chválim ťa Billy ďakujem.Bodaj by si nadával.Veď za to!!
Heh si ty vtipný.Odrazu som videl Mike ležať na zemi.Premenil som sa do ľudskej podoby„Mike !Mike !! Beta ku mne !"
Hneď pribehol ku mne„Zoberte ho a prevezte do operačného krídla plus mu dajte vlkodlaxie putá." Kyvol hlavou na naznak že chápe a už ho brali.
Omega Cole pribehol ku mne„Alfa tam je tá mala smečka.Čo máme robiť a nimi?"
Išiel som smerom k ním.Ten pach ten ten pach mi je povedomý.
To neni možné veď to .....Pokračovanie nabudúce!
Ako by ste si pokračovanie predstavovali ??
Dúfam že sa Vám časť páčila.Ďalsie 3 časti mám už rozpísané.Máte sa na čo tešiť !
Pekný noc.
S láskou
-D
YOU ARE READING
MÃTĒ SÕŪŁ
WerewolfExistuje niekde vaša spriaznená duša? Predstavte si svet, v ktorom ju môžete nájsť vďaka jedinej vône.Je to zložitejšie ako si len predstavujete.Pretože dokonca aj spriaznené duše majú svoje tajomstvá.