ĒŁĒVĒÑ

541 29 7
                                    

Omega Cole pribehol ku mne„Alfa tam je tá mala smečka.Čo máme robiť s nimi?"
Išiel som smerom k ním.Ten pach ten ten pach mi je povedomý.
To neni možné veď to .....

To není možné to je.Je to Elijah môj nevlastný brat s svojou družkou a s pár ďalšími vlkodlakmi v smečke.

*** MEDZITÝM V JAMESOVEJ HLAVE***
Elijah môj brat ktorý je potomkom môjho otca tak tiež má Alfovskú krv.Síce je odomňa starší 4 roky ale to neznamená že je silnejší.Jeho vlk bol vždy čierný s sivými labami a znamienkom na chvoste bielym.
Najradčej by som mu prekusol hrdlo a zakopal ho pod zem.
Ba by som ho nechal tu hniť na zemi nech pocíti čo to je keď má opustil v 12 rokoch života....Vždy mi bol oporou vždy som k nemu vzhliadal aký je silný a nebojácny.Ale teraz po toľkých rokoch sa vrátil ale prečo ? Neboj chce moje miesto Alfy !To mu nedovolím to ...

James ukľudní sa vrčíš.
A čo teraz ??!

Zdvihol som pohľad „Alfa?" Ou jasné kývol som hlavou.
Pomaly som pristúpil k ním Elijah spozornel a zavrčal„Zdravím ťa brat môj."Pousmial som sa.
Pristúpil a premenil sa do ľudskej podoby„Zdravím Alfa James"
Zavrčal som„Vieš braček nemusíš má tak volať ale vidím že slušnosť káže."
Omega pozrela na mňa„Alfa ideme alebo ako?"
Pozrel som za Elijaha a na jeho družku stále bola vo vlčej podobe neverila mi.
Tak som dokopy napočítal 15 vlkov plus mínus.
Je ich 18 vlkov a 18 iných pachov.Dobre tak som sa zmýlil.
Otočil som sa „Omega bereme ich k sebe.Dajte ich do väzenia zatiaľ ,zajtra ráno sa rozhodne čo bude s nimi."
Kývol na znak súhlasu a „A čo bude s ich DAEMOTMI?"vzdychol som si,viem aké to je mat Daemota„Nech si ich berú s sebou."

Prišli sme do sídla a strážcovia ich išli dať do väznice„Omega počkaj!" Hneď sa otočil „Do cely im dajte vodu a poprípade nejaký chleba s máslom." Kyvol hlavou a poklonil sa „Ešte počkaj "Alfu" ich smečky mi priveď do kancelárie potrebujem niečo s ním poriešiť."
Pomaly sa otočil „Chápem ,zariadim."

Prišiel som do kancelárie.Nalial s whisky.
Vieš že to škodí??!Viem a buď ticho.
Niekto zaklopal v tom....

Pokračovanie nabudúce.
Čo si myslite kto zaklopal??
Pekný večer !🙏
S láskou
-D

MÃTĒ SÕŪŁ Место, где живут истории. Откройте их для себя