ŌNĒ

1.3K 57 0
                                    

Musíš!

Pohľad Michelle

Slnečné lúče mi prenikli do oči . Ponaťahovala som sa v posteli a pomaly stávala .

Mama mi spravila raňajky . Vajíčka s chlebom a byndzovou pomazánkou . Vždy som to milovala .
Dojedla som a dala do dresu riad .
Sadla som si na gauč k rodičom . O niečom sa bavili „ smiem sa spýtať o čom konkrétne sa bavíte ?" Otec pozrel na mňa a usmial sa „ rozmýšľali sme kedy príde po teba tvoja spriaznená duša . Keďže si mala už 18 , ak by náhodou prišiel má povolenie si tá zobrať ."
Počkať čo ? Nie ja nechcem žiadnu spriaznenú dušu . Chcem si tu s rodinou . Ale on raz príde po nás či to chceme alebo nie . Buď ticho s tebou sa nikto nebavil Lil . Okay tak prepáč.
Pozrela som na mamu a otca „ Dúfam že ani nepríde . Nemusím mať spriaznenú dušu ."Otec zvráštil obočie „ Mladá dáma takto sa v tomto dome nerozpráva . Spriaznenú dušu má každý .! Musí mať každý!!A on si po teba príde ?!"
Otec kričal na mňa . Viem ja som ho rozčúlila . Mama len nadomnou pokrútila hlavou a obaja odišli . Bola som nahnevaná . Načo mi nejaká spriaznená duša . Viem sa o seba sama postarať a tak ako sa otec stará o mamu to nechcem . A určite nechcem byt označená !! Ale budeme musieť byť označený. Ja to chcem . Do pekla s tebou ja to nechcem !

Zavrela som sa do izby a nevyšla som kým sa nestmievalo „ Mami idem von sa prebehnúť !!!"
Zakričala som na ňu „ Dobre ale dávaj si pozor Michell ( Mišel ) !!!"

Si pripravená sa prebehnúť ? Ako nikdy .

Rozbehli sme sa do lesa . Behali sme rychlo ako nám nohy stačili . Už pomaly rok som oboznámená že som vlkodlak .
Išli sme k jazeru ako stále .

Napila som sa vody

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Napila som sa vody .
Počuješ to ? Čo konkrétne ?
Niekto nás sleduje . Citim ho alebo ju .
Počula si to ? Niekto stúpil na konár .
Počula až veľmi dobre .

Môj vlk začal vrčat spolu so mnou .
Vrčali sme na krík . Citim vôňu takú nepopisatelňú . Vôňa Škorice a zimného jablka . Zimného vážne ? Áno !

S kríkoch vyšiel vlk . Mohutný čierny vlk s červenými očami a sivými labami. Mal asi 165 cm . Oproti nemu nie som až taká mala . Mám cca 158 cm .

Postavila som sa do obranného gestá . Začala som vrčať . Vlk sa spriamil a zavrčal .
To je alfa !  Utečieme ? Nie !
Tak to ti ďakujem .
Pri alfovi by som mala stiahnuť uši a dať dole hlavu . Ale to nespravím . Alfa ( vlk ) sa priblížil . Ja som zavrčala a spriamila sa .
Alfa pozrel na mňa a pootočil hlavu do prava. Akoby si má obzeral . Podišiel ku mne a ja som zavrčala hlasnejšie a do vzduchu chňapla tlamou . Na naznak že nech sa nepribližuje .
Si ty normálna ? Veď je to alfa je 5x silnejšie ako ty . Ak nie viac . Nechcem byt roztrhaná .
Ja som ti vravela nech utečieme !!!!
Dobre tak prepáč .

Alfa zavrčal na náznak že nech sa podriadím.
Tak to sotva . Odfúkla som si nosom ( ňufákom) a otočila som sa mu chrbtom . On zavrčal zas . Bože môj .
Ideme preč Lil!a hneď ! Tak bežíme !

Behali sme ako nám nohy ( laby) stačili . Obzrela som sa za seba a alfa behal za nami .
Po pár sekundách sa vyparil . Zastavila som a rýchlo sa rozhliadla okolo seba . Nevidela som ho . Pfuuu .
Zrazu niekto s boku na mňa skočil .
Bol to alfa . Ja som bola pod ním a on nadomnou .
Zavrčal na mňa a pozrel do oči . V tej chvíli som využila jeho nevedemosť a kusla som ho do laby pravej on sa zvalil na zem a zavrčal opäť .

Ja som na neho zavrčala a bežala domov smerom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja som na neho zavrčala a bežala domov smerom ....

Pokračovanie nabudúce

Dúfam že sa Vám prvá časť páčila .
S láskou
- D

MÃTĒ SÕŪŁ Where stories live. Discover now