Vošiel som do pracovne a sadol si na stoličku .
Zobral som flašku Wisky Jack Daniels a začal piť. Ten alkohol milujem . Aspoň sa ukludnim a pôjdem potom za ňouMichelle
Ráno som vstala na svetlo ktoré mi prenikalo cez žalúzie ( okno ) . Hlava mi išla vybuchnúť.
Jedinečné si pamätám je že som zobrala fľašku Captain Morgan . A začala piť . Tancovala som .Potom že som mala fľašku v ruke a viac už si nepamätám ...James
Ráno som vstal.Pozrel som na hodinky bolo 11.47 . Spomenul som si že sú Vianoce . Rýchlo som sa postavil s stoličky prudko. Zatočila sa ni hlava . Pomaly som sa postavil s stoličky .
Včera som ani sám neviem koľko Toho vypil .
Idem do sprchy . Prebrať sa .Spároval som mobil cez Bluetooth . Nastavil som si YouTobe . Pustil som pesničku od Justína Timberlake - Say Something .
Začal som si spievať a ísť s telom do rytmu .
Keď sa osprchujem idem za Michelle . Mám pre ňu maličkosť na Vianoce .Vyšiel som s sprchy. Osušil sa a dookola pásu dal uterák . Vyšiel som a namieril do spálne .
Keďže tam mám veci .Vošiel som dnu a práve čo som videl bola Fľaška . Captain Morgan ktorá bola len tak na 4 poldeci ( poháriky ) . Moja krásna spriaznená duša spala . Ako drevo . Ani sa nečudujem že spi . Veľa toho vypila a to tá fľaška bola 10 ročná 🤷♀️ .
Odkladal som si ju . Ale nevyšlo keďže ju vypila . 40€ - EUR ( * čítaj eurová * ) fľaška a ona ju vypije ( 4000 CZ).
Nehneval som sa na ňu . Predca je to moja spriaznená duša . Ešte že som s pôvodných vlkodlakov .Síce o mne neviete veľa . Ale ja som s pôvodných vlkodlakov . Môj otec bol pôvodný. A matka bola 40% čarodejnica a 60% vlkodlak .
Predtým som Vám klamal . Nechcel som svoje tajomstvo odhaliť hneď na začiatku .Hambil som sa Vám to povedať .
Ja som 30% vlkodlak 30% čarodej a 40% vlkodlak pôvodný .
Tak my to dávno hovorili moji rodičia . Chýbajú mi . Chodia zvesti po ulici že sú živý a zdravý . Ja tomu neverím len na vlastne oči.
Kým nebudú stať predomnou tak neverím .
Aj som zabudol že som sa pri tom rozmýšľaní obliekal .
Idem sa napiť . A zobudil moju "lásku " .....Pokračovanie nabudúce ❤️
Moc sa ospravedlňujem ❤️❤️
Krásne sviatky a štástny nový rok ❤️ čoskoro budú nové časti❤️👇S láskou
- D
YOU ARE READING
MÃTĒ SÕŪŁ
WerewolfExistuje niekde vaša spriaznená duša? Predstavte si svet, v ktorom ju môžete nájsť vďaka jedinej vône.Je to zložitejšie ako si len predstavujete.Pretože dokonca aj spriaznené duše majú svoje tajomstvá.