THĪRTĒĒÑ

542 34 12
                                    

Michaelle pohľad

S plačom som sa vrátila do "našej spálne".
Dlhší čas som plakala ale už som nemala slzy na plač.Len silu premýšľať.Rôzne otázky mi plávali hlavou.

Prečo sa takto chová?Prečo mi to robí? Nevidí že má ničí psychicky.Chápem jeho potreby chápem.
Ach braček tak ľutujem že tu nie si.Nie si tu pri mne,nemám komu sa vyplakať nemám silu to zvládnuť.Momentálne prichádzam o svoje spomienky s tebou.
Kam si išiel cestou ďalej?Kam si odišiel?Kde su tvoje slova braček?Naveky a stále budem pri tebe.Tie slova sa mi míňajú pred očami.

Postavila som sa oprela o skrinku /komodu a rozmýšľala lampa na stole letela cez celu izbu.
Zosypala som sa na zem opretá o stenu.

Chcem sa prebudiť a mať tá vedľa seba.
Pamätám si tie dny tie rána a noci.Chcem ten život späť.Stále tá nemôžem nechať ísť.
Teraz mi prišla tma do života.A ja vykriknem tvoje meno a ty nie si tu.Nočné mory má prevádzajú cez noci.

Spomínam na tvoje slová a vždy budem "Keď zabudneš cestu a sa stratíš aj keď nikto není po tvojom boku aby ti pomohol.Ver že ja áno aj keď nie fyzicky.Buď ticho a pozeraj pred seba."

Nádej umiera posledná.Mal si pravdu braček a vždy budeš mať.
So zmrzačeným hnevom a slzami v očiach ktoré stále bolestne kvapkajúco idú po tvári.
Sa schopim.Ako si hovoril braček " úkaž mu za čím si stojíš až cez mŕtvoly".

Dycham z hlboká.A predychavam situáciu.
Zasyčim porezala som si ruku ako som hodila lampu o stenu.
Boli to.Počula som niekoho za dverami „To som ja Black môžem ísť dnu?" Išla som otvoriť.Dnu ako veľká voda vošiel Black.S vystrašeným pohľadom pozrel na mňa.Videl krv na mojej ruke a rozbitú lampu.
Hneď pribehol ku mne„Preboha Michaelle čo si to urobila?Idem po Jamesa." Hneď som švihom pribehla k jemu „Nie prosím ja...ja nemôžem ja už len ..." rozplakala som sa.Tak moc to boli stále mám pred očami ako mi umiera brat rukou mojou spriaznenou dušou.
Spadla som na zem.Únava na mna doľahla„Michaelle zobuď sa.Notak Klud nezaspávaj.Preboha veď ty vykrvácaš."
Jedine čo som cítila bol dych na tvári Blacka ktorého som pohladila„Blacku tak to má byt ja ja ..." A už má len privítala tma....

Pokračovanie nabudúce.
Tak pre dnešom som vydala 2 časti.
Čo si myslite že bude ďalej ?
Zomrie Michaelle alebo prežije ?
Pekný večer !
S láskou
-D

MÃTĒ SÕŪŁ Where stories live. Discover now