Krv mala vôňu Michaell....
Jackson pohľad
V tom vtrhol dnu Beta. Vystrašený a nevedomý pohlad. Na rukách mal krv Michaell.
V momente som vybehol na neho„ Čo sa stalo ? Čo sa deje?"?!
Beta na to odpovedala „Pane stalo sa to že Michaelle utiekla aj s niekym.Nevieme čo sa stalo,videl som v izbe rozbite sklo a krv,hneď som išiel za Vami."Mal som nervy. V smecke mala čo si žiadala,mala lásku súcit odomna. To jej nestačilo? Musela utiecť ?
Nechápem tomu. Bola spokojná ale zrazu utiekla.Vyšiel som von s pracovní „Beta!"
Zakričal som "„Áno? " odpovedala Beta. Hmm„Hladaj Michaelle v každej smečke,je mi jedno za ako dlho,nájdi ju.
Hrozné my chyba,bojím sa že ma opustila kvôli nedostatku lásky a komunikovania medzi sebou. Nespal som minimálne 4-5 dni.Pohľad Michaelle
Utiekla som,posnazila som sa utiecť.
Prvé 2 dni som bývala u starkeho niekde v lese.
Po 4 dňoch som bola konečne doma.
V kľudne a spokojná.Išla som k svojej rieke /jazeru si ísť zaplávať.
Bola som v klude.Išla som k rieke plávala som bola som spokojná s samou sebou.
Vyšla som von s vody.
Počula som sušťanie.Otočila som sa pozrela do strany a bol tam Postavila som sa do bojoveho postoja. A Jason.Rozbúchalo sa mi srdce.Pohľad Jackson
Hľadali sme okolie. Nakoniec má napadlo od jej smecka 2 a pol hodín cesty.
Nakoniec sme tam išli. Išli sme sa prejsť k nej k smecke.Chvíľu tam bola a odišla do mesta.
Sledoval som ju už len kvôli tomu že je moja spriaznená duša ..
Ako vlk som sa snažil dvoriť a ....Ospravedlnujem sa ❤️ Viem nepísala som dlho. Bohužiaľ mi zomrel blízky v rodine a bolo to zložité.
Posnazim sa pravidelne pridávat časti.
Nie len v tomto príbehu alebo aj v iných knihách 🙏🏼❤️
Ďakujem za podporu,vážim si to!
Majte pekne prázdniny! Posnazim sa vydavat časti čím skôr ! 🥺🙏🏼Majte pekný večer/víkend !
S pozdravom
-D
YOU ARE READING
MÃTĒ SÕŪŁ
WerewolfExistuje niekde vaša spriaznená duša? Predstavte si svet, v ktorom ju môžete nájsť vďaka jedinej vône.Je to zložitejšie ako si len predstavujete.Pretože dokonca aj spriaznené duše majú svoje tajomstvá.