SĒVĒÑ

878 45 2
                                    

Nový domov . Prečo ja ? 2/2

Pohľad James
Stál som pred dverami . Dobre kľud to zvládnem . Black kyvol hlavou nech už idem dnu. Zaklopal som „ Ďalej !" Započul som . Potiahol som za kľúčku . Vošiel som dnu „ ahoj ." Usmial som sa . Ignoroval som že má nazvala Debil . Otočila sa a zapichla svoj pohľad do mojich oči „ vážne ty ? To ti trvalo ." Poskočili mi ústa ale chcem byt slušný „ prepáč mal som prácu ." Niečo si zamrmlala popod nos . Pozrela na Blacka „ to je tvoje domáce zviera ?" Zdvihla obočie „ je to môj Daemot,pozdrav sa Black ."
Vypulila na mňa oči „ ahoj ." Dal na naznak pozdravu hlavu dole .Počul som ho len ja.Povedal to po tichu . Najprv nechápala . Keďže ho nepočuje „ Dá daem?čo ? A prečo rozpráva ?" Počkať ona ho počula ? To sa stalo len raz za život „ ty ho počuješ ?" Pozrela na Blacka „ povedz niečo ." Podišla k nemu a pohladkala ho „ áno rozprávam ale viem rozprávať len s Alfou , a ako to že má počuješ ?"
Sama asi sebe nechápala kvôli čomu ho počuje . Bola vydešená tak ako aj ja „ áno počujem tá , a ako sa voláš ešte raz ?"
Black sa vystrel „ Volám sa Black pani moja ."
Usmiala sa na neho „ potom my to vysvetlíš James , Black ? Môžeš ísť preč chcem sa s ním porozprávať ." Tak to som zvedavý o čom .

*Konverzácia *
Michell „ prečo som tu ?"
James „ lebo si moja spriaznená duša "
Michell „ to chápem ale prečo si má uniesol ? A zabil brata ."
James „ lebo som musel , a musel som ho zabiť . Bránil mi v tom čo je moje , môj majetok ."
Michell „ ja niesom tvoj majetok !!!! To si zapamätaj !! A prečo sa viem rozprávať s tvojim maznačikom keď vraj by som nemala . Nechápem ničomu ."
James „ si moja či chceš alebo nie . A vždy budeš !! To si zapamätaj ty?! Ty nemáš Daemota a prečo ? Odpoveď je neviem .
Odpovede dostaneš čoskoro ."
( zamracila sa na neho )
Michell „ nenavidim tá !!! Bohyňa prečo ja !!"

Konec konverzácie

Bol som zlomení . Od nervou som odišiel s izby a zamieril do pracovanie . Black sa ku mne ani neozval . Vedel by že to ešte zhorší .

Vošiel som do pracovne a sadol si na stoličku .
Zobral som flašku Wisky Jack Daniels a začal piť. Ten alkohol milujem . Aspoň sa ukludnim a pôjdem potom za ňou ....

Trocha oprava
Pokračovanie nabudúce

Dúfam že sa časť páčila:))
Aj príbeh dúfam že sa páči .
S láskou
-D

MÃTĒ SÕŪŁ Where stories live. Discover now