FŌŪR

969 47 8
                                    

Pustite si pesničku .
Nenávisť

Pohľad Michelle

Dnes nastal deň keď príde pre mňa spriaznená duša . Ako som ja krava mu mohla povoliť dotknúť sa mojich rúk .
Krava hlúpa krava . Prestaň si nadávať . Nadávaš tým aj mne . Teším sa keď príde .Tak prepáč ale ja sa nateším . Zároveň sa ho bojím .
Bojím sa čo bude ďalej . Vyzerá byť chladný .

Večer

Môj brat má nechce pustiť s ním .
Rodičia museli odcestovať . Odcestovali včera večer . Bohužiaľ . Rozlúčili sa so mnou ešte predtým .
Môj brat sa volá Adam Richard Lee. Je to alfa . Nastúpil za otca .
Je odomňa starší 2 roky . Mám ho moc rada . Až moc preto ho nechcem opustiť . Prednedávnom prišiel domov za mnou . Musel si dať oddych od alfovskych povinosti aspoň na pár dni . No keď zistil že príde po mňa spriaznená duša zúril tak moc zúril . Boji sa o mňa a ja o neho tiež .

Sedeli sme na gauči . Spozorneli sme keď sme počuli autá ktoré zaparkovali pred domom . Bála som sa . Nemáme sa čoho báť je to naša spriaznená duša .
Brat pristúpil k dverám . Otočil sa na mňa so slovami „ neboj sa ja tá ochránim . Pokúsim sa niečo vybaviť ." Pohľad mi zosmutnel .

Otvoril dvere . Stal tam on .James .
Brat zavrčal a James tiež .
Adam „ čo tu robíš James .?!!" Zakričal . Počkať oni sa poznajú . James odpovedal „ prišiel som si po svoju spriaznenú dušu čo myslíš ? A ako že tu si ty ?" Prišla som bližšie k dverám „ ostaň tam Michell ." Neostala som prišla som ešte bližšie „ James on je môj brat len pre zaujímavosť ." Zdvihla som obočie „ Brat !!!" Zakričal James ala moja spriaznená duša „ poďme musíme ísť a hneď !" Zakričal zas .
Chcel vojsť dnu ale môj brat sa mu postavil do cesty „ nikam s tebou nejde ! Len cez moju mŕtvolu !!." Obidvaja mali červene oči „ to viem zariadiť ."

Začali sa navzájom bit a odovzdávať si päste . Takto sa bili dobrých 10 minút . Môj brat už nevládal . Musím to stopnúť musím !
Obidvaja boli už v čiastočnej premene .( drapy zuby oči) .
„ Stop dosť stop !!!" Zakricala som . Adam pozrel na mňa a perami naznačil ,,mám tá rad ,,James ešte dal môjmu bratovi jednu ranu „ Adaaaam!!!!" Začala som kričať na Adama . Chcela som ísť o nemu no jeho bojovníci má nepustili . Ležal tam v bezvedomí . Asi aj mŕtvy nie prosím nieee !!!
Vytrhla som sa im s zovretia . Utekala som k môjmu bratovi . Zosypala som sa na kolena . Nedýchal on nedýchal aspoň som to nepočula .
Buchala som mu do hrude a plakala zároveň .
Hovorila som preber sa prosím preber . No nestalo sa tak . Pozrela som na Jamesa s slzami v očiach ani štipku ľútosti nemal v sebe nič vôbec nič „ Berte ju !" Ja „ nie nie nie nie prosím nieee !!!" Brali má von s domu .
Posledný krát som pozrela na brata . Prišli sme k autám ale ja som sa im vytrhla . James má chytil aj s bojovníkmi a pichli mi niečo do žily už som nemala silu bojovať . Posledný krát kým som upadla do spánku pozrela na Jamesa „ Nenávidím Ťa !." A upadla som do spánku .

Pokračovanie nabudúce

Čo hovoríte ? Trocha Dráma časť .
Po čase sa to rozbehne .
Čo si musel James pomyslieť keď mu povedala tie slova ?
S láskou
- D

MÃTĒ SÕŪŁ Where stories live. Discover now