ÑĪNĒ

643 33 8
                                    

James pohľad

Kráčal som k posteli.Pravou rukou som jej odkryl neposlušné vlasy na tvári.Ona sa pomrvila ale stále spala.Niečo si zamrmlala popod nos.Usmial som sa v tom otvorila oči „Čo tu ty k sakru robíš?!!" Zvrieskla na mňa prižmuril som oči„Ale notak nemusíš hneď kričať,prišiel som ťa zobudiť."V rýchlosti sa postavila a na to hneď išla k zemi.Zachytil som ju a pozrel som sa jej do oči„Mohla si spadnúť keby nie som tu"Pomaly som ju postavil „A to len vďaka tebe by som spadla keby mi nerobíš peklo s života !" V rýchlosti bola v kúpeľni. Ach...Black pozrel na mňa a zasmial sa„Čo ti je smiešne Black??Huh?"podišiel k posteli„Osobne si myslím žeby si jej mal dať čas.Nechať ju urovnať si veci v hlave a netlačiť na ňu.Je to na ňu priveľa.Citim to až tu."Potiahol nosom„Možno máš pravdu.Ja neviem...." zasekol som sa vo vete keď s kúpeľne vyšla ona„Ešte si tu ?!" Bola vynervovaná.

Postavil som sa išiel som jej niečo povedať keď vtom vtrhol dnu Keith.Bol zadychčany„Prepáčte alfa ale na sever mame problém.Je tam nevinná svorka a k tomu aj naši bojovníci.Mikeovi sa objavila temná stránka veď viete potrebujeme vašu pomoc."
Pozrel som na Blacka „Ty tu ostaneš ju strážiť.Jasné?Keby niečo si s mnou spojený vieš čo máš robiť ?" Kyvol hlavou.A ide sa do boja a Mike prerazím že sa nevie držať pod kontrolou...

Michaelle pohľad

Konečne odišiel chvíľka pre seba.Nechal tu ale jeho zviera Blacka ako dobre viem.Vraj ma má strážiť pff viem sa o seba sama postarať.
Ľahla som si na postel a vydýchla„Achh"
Black spozornel podišiel ku mne.Tie jeho oči naháňajú hrôzu aj tá chôdza.
Vyskočil na postel„Vážne má počuješ?"
Otočila som hlavu k nemu „Áno počujem Blacku.Srandu by som si nerobila.Stále tomu nechápem.A vôbec ani neviem čo si no očividne si zviera." Postadil sa na posteli„Vysvetlim ti to.Som Black a som Daemot tvojej spriaznenej duše a zároveň Alfy rodu DarkWólfs Qunsy.Každý vlkodlak by mal mat svojho Daemota.Alfa má - najsilnejšieho ,teoreticky povedané najlepšieho a bystrého .Beta má múdreho a tak tiež silného ale nie tak ako Alfou Daemot.Omega-rýchleho a vytrvalého.Daemot môže byť hocijakej podobe líška,pes,zajac,sokoľ a iné zvieratá .Záleží aj od povahy krotiteľa .Keď krotiteľ je s svojim Daemotom sú spolu silnejší a majú rôzne schopnosti a živly ale Alfovia majú toho viac ako Bety a Omegy.Sme spolu prepojený krvou.Cítime pocity navzájom , bolesť fyzickú aj psychickú.Ba aj stratu blízkej osoby.Podľa toho sa vieme orientovať.Ani zaďaleka sa vzťah Daemota nemôže rovnať spriazneným dušiam.
Tak tiež počujem myšlienky Jamesa a aj jeho vlka vnútorného.To je asi všetko ak ťa niečo zaujíma pýtaj sa."Toľko informácií naraz.Musím to spracovať ale zároveň som zvedavá.Položím mu pár otázok „Do koľkých rokov viem získať svojho Daemota ?"pozrela som na Blacka „Od 17 až do 23 rokov vieš získať svojho Daemota.Sú aj výnimočne situácie,ale tých je málo."Ľahol si a hlavu položil na moju nohu nevedela som čo mám robiť tak som ho poškrabala na hlave.Mám rôzne otázky stále „Ahm môžem sa tá opýtať keď zomrie Daemot čo sa stane s krotiteľom ?"vzdychol si „Bude mať výčitky môže mat zmeny nálad zároveň pociťovať bolesť ale nezomrie."Ohh už som sa zľakla „A naopak?" Black pozrel na mňa„Keby zomrel krotiteľ a danný krotiteľ má potomka v krvnej línii môže Daemot pripadnúť potomkovi .Ale pokial nemá Daemot buď zomrie žiaľom a roztriešti sa ako prach alebo bude blúdiť po svete.Bol aj jeden prípad že Daemot pripradol druhej polovičke teda spriaznenej duši teda pokial nezomrela."
Teda to je trocha nevhodné asi pre neho keď sa ho pýtam take veci hold som zvedavá .Položím mu napokon poslednú otázku„Pokial by som ja mala svojho Daemota zamilovali by ste sa do seba ?Je to možné ?" Pozrel na mňa vystrašene „Ahm je to možné ale to je tak 5% ku zvyšným percentám.Boli prípady ako my hovoril James také ale není to iste minimálne by sme sa stali najlepšími priateľmi alebo by sme boli ako súrodenci."
Chvíľu sme sa s Blackom rozprávali a pomaly som zaspavala aj on....

Pokračovanie nabudúce.

Ahojte.Prosím nezabijate má ! Už som sa vrátila k písaniu budem sa snažiť čo naviac písať ako budem moct a ako budem mat nápady.
Dúfam že sa Vám časť páčila !
S láskou
-D

MÃTĒ SÕŪŁ Where stories live. Discover now